- 1668
Czołem, Mirki i Mirabelki!
Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim studiem indie zlokalizowanym w Olsztynie. Kilka dni temu wypuściliśmy naszą pierwszą większą grę - Down to Hell - w Early Access na Steamie. Z tej okazji mamy dla was #rozdajo 3 kluczy na Steam!
Losujemy przez #mirkolos, wystarczy jedynie zostawić plusika, skoro sami jesteśmy zieloni, to zielonki też biorą udział!
Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim studiem indie zlokalizowanym w Olsztynie. Kilka dni temu wypuściliśmy naszą pierwszą większą grę - Down to Hell - w Early Access na Steamie. Z tej okazji mamy dla was #rozdajo 3 kluczy na Steam!
Losujemy przez #mirkolos, wystarczy jedynie zostawić plusika, skoro sami jesteśmy zieloni, to zielonki też biorą udział!
![RedDevStudio - Czołem, Mirki i Mirabelki!
Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim st...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_BzD7gUlOAX3FGCXAicyC3Pgp63TL2ndV,w400.jpg)
źródło: comment_BzD7gUlOAX3FGCXAicyC3Pgp63TL2ndV.jpg
Pobierz@chinskitranslator: Dzięki! Graficy na pewno się ucieszą :)
@koniarz: Z Soulsów mamy podobny klimat i wyśrubowany poziom trudności, rozgrywka jest zupełnie niesoulsowa - jest to szybki slasher, najbliższe porównanie to byłby Devil May Cry w 2D, aczkolwiek tak dobrzy nie jesteśmy, wzorujemy się jeno :)
@l_Grela_l: Nieee, jesteśmy bardziej multiplatformowi, niż monopolistyczni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@koniarz: Generalnie celujemy w uczenie się każdego z przeciwników, jeżeli coś zrobimy źle i dostaniemy feedback, że powinniśmy to zmienić - to natychmiast do tego siadamy.
@Eskeel: I do każdego z nich dopasowany unikalny, metalowy soundtrack!
@koniarz: Generalnie celujemy w uczenie się każdego z przeciwników, jeżeli coś zrobimy źle i dostaniemy feedback, że powinniśmy to zmienić - to natychmiast do tego siadamy.
@Eskeel: I do każdego z nich dopasowany unikalny, metalowy soundtrack!
@Tymariel: Zawołamy z pewnością jeszcze niejeden raz przed ostateczną premiera ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@Arachnofob: ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@Brzozq: W przyszłości możemy rzucić jeszcze co nieco kluczyków, nie mówimy nie ʕ•ᴥ•ʔ
@Brzozq: W przyszłości możemy rzucić jeszcze co nieco kluczyków, nie mówimy nie ʕ•ᴥ•ʔ
@Kicer86: Póki co niestety nie, ale nie wykluczamy w przyszłości wersji na Pingwina :)
@bezduchy: Za to na promocji -10% na Steamie dostaniesz na pewno (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Bez obaw, rzucimy pewnie jeszcze kluczami nie raz i nie dwa, więc warto próbować!
@HomeMadeGames: Dzień doberek! Nie poznaliśmy się przypadkiem na Comic Conie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pozdrowienia z Olsztyna!
@ZieloneKoloTramwaja: Niestety na tym etapie nie możemy udzielić takiej informacji ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@PupuPanPanda: Skille aktywuje się jak combosy, żadnego "Press F to pay respects". Grindować można, owszem, jeżeli brakuje ci expa, a masz ochotę się pomęczyć, nie zabieramy takiej
@ZieloneKoloTramwaja: Niestety na tym etapie nie możemy udzielić takiej informacji ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@PupuPanPanda: Skille aktywuje się jak combosy, żadnego "Press F to pay respects". Grindować można, owszem, jeżeli brakuje ci expa, a masz ochotę się pomęczyć, nie zabieramy takiej
@LowcaZMroku: @YouogY: Mamy siedzibę w biurowcu na Nowowiejskiego 9, bardzo blisko Starego Miasta.
@budyn: Dzięki! Na pewno nie jest to ostatni nasz projekt, także może kolejny będzie bardziej przypadał twoim gustom :)
Bonusik: zdjęcie z balkonu naszego biura, piękny dzień dzisiaj (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@budyn: Dzięki! Na pewno nie jest to ostatni nasz projekt, także może kolejny będzie bardziej przypadał twoim gustom :)
Bonusik: zdjęcie z balkonu naszego biura, piękny dzień dzisiaj (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
![RedDevStudio - @LowcaZMroku: @YouogY: Mamy siedzibę w biurowcu na Nowowiejskiego 9, b...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_yvoxGNyzTXg9hZKcsGLMSqHB1YBtNoPh,w400.jpg)
źródło: comment_yvoxGNyzTXg9hZKcsGLMSqHB1YBtNoPh.jpg
Pobierz@LowcaZMroku: Nie ukrywam, architektura olsztyńska żyje w roku 3019 :D
@juma777: Na GOGu jeszcze nas nie ma, wsparcie dla pada istnieje, co więcej, silnie go rekomendujemy.
@Raczejtak: Tak!
@damian2810200000: Już odblokowane :)
@Antyradek: Bugi muszą być! :D ale staramy się je naprawiać na bieżąco i codziennie wypuszczać łatki. Poprawiliśmy bardzo dużo względem PGA, między innymi przebudowaliśmy
@damian2810200000: Już odblokowane :)
@Antyradek: Bugi muszą być! :D ale staramy się je naprawiać na bieżąco i codziennie wypuszczać łatki. Poprawiliśmy bardzo dużo względem PGA, między innymi przebudowaliśmy
@skejwen: Dzięki za zasięg! :D
@jacieniemog28: Na razie skupiamy się na dokończeniu gry, jeżeli będzie odzew, myślimy że w przyszłości porty nie będą problemem :)
@powaznypysk: Dzięki za feedback! Zachęcamy do zagrania, żeby uzyskać pełen obraz, ale tak czy inaczej wszystkie
@jacieniemog28: Na razie skupiamy się na dokończeniu gry, jeżeli będzie odzew, myślimy że w przyszłości porty nie będą problemem :)
@powaznypysk: Dzięki za feedback! Zachęcamy do zagrania, żeby uzyskać pełen obraz, ale tak czy inaczej wszystkie
@chinskitranslator: @Pantokrator: Już tłumaczę, Panowie, takie tła nazywają się paralaksami - jest kilka warstw tła, by oddać głebię lokacji w której jesteśmy └[⚆ᴥ⚆]┘
@CzuapDeBejs: Satysfakcja z ubicia naszych bossów powinna być konkretna, zapraszamy i powodzenia!
@CzuapDeBejs: Satysfakcja z ubicia naszych bossów powinna być konkretna, zapraszamy i powodzenia!
Zgodnie z poprzednim postem, ogłaszamy wyniki naszego piekielnego #rozdajo!
Szczęśliwcy to...
źródło: comment_yhSScRKOop7o54UibLMk9BX2uRm8wWID.jpg
PobierzKtóra wersja Solitude najbardziej ci się podoba?