Wpis z mikrobloga

Czołem, Mirki i Mirabelki!

Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim studiem indie zlokalizowanym w Olsztynie. Kilka dni temu wypuściliśmy naszą pierwszą większą grę - Down to Hell - w Early Access na Steamie. Z tej okazji mamy dla was #rozdajo 3 kluczy na Steam!

Losujemy przez #mirkolos, wystarczy jedynie zostawić plusika, skoro sami jesteśmy zieloni, to zielonki też biorą udział!

Plusować można do 29.04.19 do godziny 12:00, czyli do poniedziałku, niedługo po zakończeniu konkursu ogłosimy wyniki.

Parę słów o naszej grze - jest to klimatyczny slasher 2D z elementami platformowymi, w którym głównym mięsem jest walka z potężnymi bossami. Wyróżnia nas specyficzny styl graficzny oraz wysoki poziom trudności. Jeżeli lubicie wyzwania rodem z Dark Souls, klimat Berserka i muzykę metalową - poczujecie się jak w domu. Podczas walk z bossami będą przygrywać wam zespoły Koronal i Decapitated, a w kolejnych update’ach, w ramach rozwijanego Early Accessu, także inne, bardzo dobrze znane kapele metalowe, o których póki co nie możemy wam powiedzieć ;)

Jesteśmy grupą młodych ludzi obeznanych z rynkiem gier, także cenimy sobie wszystkie uwagi od społeczności. Kupując grę w Early Accessie macie realny wpływ na rozwój produkcji, robimy grę dla graczy, więc naturalnym procesem jest dla nas słuchanie community i wprowadzanie zmian dla nich, w końcu w grach liczy się zabawa.

Zdajemy sobie sprawę, że nie mamy polskiego języka na Steamie i bijemy się w pierś, w związku z tym w najbliższym updejcie, w następnym tygodniu, dodajemy nasz ojczysty; niestety indie gamedev kieruje się prawami: najpierw robimy wszystko co najważniejsze, a potem drugie wszystko co najważniejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W Early Accessie znajdziecie kompletną pierwszą krainę, w której do pokonania będą fale wrogów, sporo elementów platformowych i 3 walki z bossami. Obecnie na Steamie trwa promocja -10%, a domyślnie cała gra będzie składała się z 5 krain i 20 bossów (ʘʘ), także oferujemy wam konkretny #cebuladeals.

Oprócz Steama zaistniejemy wkrótce również na Nintendo Switch, nie możemy podać konkretnej daty, ale nie jest to odległa przyszłość.

Obserwujcie nasze tagi #downtohell i #reddevstudio - będziemy informować was na bieżąco o rozwoju gry i kolejnych #rozdajo.

Zapraszamy na naszą stronę na Steam:

https://store.steampowered.com/app/961040/Down_to_Hell/

Oraz na naszego Discorda, na którym kontaktujemy się z fanami o każdej porze dnia i nocy:

https://discord.gg/VS7aBMx

A także na nasze media społecznościowe:

Facebook - https://www.facebook.com/reddevstudio/
Twitter - https://twitter.com/RedDevStudio1

Do zobaczenia na drodze do piekła!

#rozdajo #gry #metal #decapitated #koronal #mirkolos #pcmasterrace #steam #gamedev #indie #indiegamedev
RedDevStudio - Czołem, Mirki i Mirabelki! 

Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim st...

źródło: comment_BzD7gUlOAX3FGCXAicyC3Pgp63TL2ndV.jpg

Pobierz
  • 98
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Roszp: Super! Daj znać jak wrażenia!

@jtank: Hollow Knight jest typową metroidvanią, dużo elementów platformowych - u nas jest inaczej: mało platformowych, za to dużo walki, krwi i mięsa ()
  • Odpowiedz
@RedDevStudio: Na screenie widać jakiegoś skilla z cooldownem. O ile nie jest to jakaś pasywka, skille aktywuje się poprzez "press F" czy raczej coś w stylu "↑↑↓↓←→←→BA"?
Czy w gierce jest opcja grindu, żeby zdobyć jakieś skille, ułatwiając sobie przyszłe poziomy, czy też musimy cisnąć z tym co mamy dopóki nie pokonamy kolejnego wroga na liście?
Powodzenia w wydawaniu ^^
  • Odpowiedz
@HomeMadeGames: Dzień doberek! Nie poznaliśmy się przypadkiem na Comic Conie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pozdrowienia z Olsztyna!

@ZieloneKoloTramwaja: Niestety na tym etapie nie możemy udzielić takiej informacji ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@PupuPanPanda: Skille aktywuje się jak combosy, żadnego "Press F to pay respects". Grindować można, owszem, jeżeli brakuje ci expa, a masz ochotę się pomęczyć, nie zabieramy takiej
  • Odpowiedz