Wpis z mikrobloga

1. Kup buciki dziecięce na allegro
2. Okazały się za małe i spytaj się czy ma większy rozmiar
3. Nie ma. Odsyłam paczkomatem.
4. Otrzymuje zwrot bez kosztów przesyłki
5. Pytam się czemu
6. Sprzedawca "Nie wspomnę, że zarabiając 7 zł na bucikach to dla mnie katastrofa, gdy musiałabym zwracać za koszty  wysyłki. "
7. Piszę polubownie że tak nie wolno i że zglosze to. Olewa mnie
7. Zgłoś do Allegro że nie oddaje kupującym zwrotów kosztów za przesyłkę
8. Sprzedawca traci tytuł Super Sprzedawcy
9. Dostaje po 2 msc zwrot kosztów za przesyłkę
10.Pisze do niej że jak ma takie małe marże to niech lepiej idzie na stragan gdzie nie ma zwrotów
11. Czuję się lepiej
12. Punkt 7. był dwa razy
#januszebiznesu #allegro
  • 298
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Herubin:
Sklepy doskonale manipulują cenami produktów i wysyłek by nie być na minusie w przypadku zwrotów.
Przykładowo oferując najtańsza wysyłkę (przesyłka nierejstrowana) w wysokości kilku zł, a każda inna na którą zdecyduje się kupujący - paczkomaty, kurier czy przesyłka polecona - jest podwyższona o dodatkowe kilka zł. W tej sytuacji gdy dochodzi do zwrotu, sprzedawca dorobił kilka zł na droższej przesyłce - ale musi zwrócić koszty przesyłki najtańszej która oferował
  • Odpowiedz
@Koliat:

jak składasz reklamację do sklepu stacjonarnego to też zadasz zwrotu paliwa / biletu / taxi? Sprzedawca przyjął zwrot, leci na minimalnych marzach a Tobie zabrakło elementarnego zrozumienia sytuacji i krecisz gownoburze


Niby tak, ale k---a nie do końca. Ja też mógłbym handlować w necie tym, czym handluję stacjonarnie, ale nie chce mi się właśnie użerać ze zwrotami 14 dni, zwrotami kosztów przesyłki itd. Jeżeli ktoś w to wchodzi i
  • Odpowiedz
Bo na takim zalando zapłaciłby pewnie z 50% więcej.


@aegypius: To poszedl na Allegro, gdzie ma bezplatny zwrot. Sprzedawca znal reguly, jak mu nie pasuje cos takiego to niech po prostu zmieni biznes.

Niech sprzedawca dostosuje marze i tyle.
  • Odpowiedz
Załóż DG i wyjdź na ten k--------k zwany allegro, wtedy porozmawiamy


@Selva: Czyli moga sie wypowiadac tylko osoby, ktore sprzedaja na Allegro? Rozumiem, ze tez tylko takie, ktore jawnie oszukuja kupujacych?
  • Odpowiedz
@love2spooch: Ty z-----y umysłowo pyszny człowieku. Oby Ci te buty powykręcały stopy ;) Jak można żyć w takiej znieczulicy - przecież to Twoja wina, że wybrałeś zły rozmiar nie sprzedawcy, czemu sprzedawca ma ponosić koszta wysyłki ??
  • Odpowiedz
@Przydatniak: nie wiedzialam ze musza i nigdy takiego zwrotu za przesylke nie otrzymalam, olac te pare złotych, teraz i tak mam allegro smart, a ze jakies prawo jest nie znaczy ze jest dobre
  • Odpowiedz
@Koliat

Cebularzem w tym wydaniu jesteś Ty jedynie - jak składasz reklamację do sklepu stacjonarnego to też zadasz zwrotu paliwa / biletu / taxi?


No ja zawsze zwracam się o zwrot kosztów dostarczenia co w tym dziwnego? Jak do sklepu mam 20 km to w sumie muszę zrobić 40 km w dzień reklamacji i 40 km w dzień odbioru decyzji więc dlaczego ja mam być w plecy na dostarczenie? Jeżeli sklep
  • Odpowiedz
zawsze mnie zastanawia jak kurła można kupować buty przez internet, przecież rozmiar rozmiarowi nie równy itp itd. Chciałeś przymierzyć to trzeba było iść do sklepu a nie chłopu koszty robić.


@Szakulek: ja zamawiam na zalando czy eobuwie 3 rozmiary, przymierzam i odsyłam 2
  • Odpowiedz