Wpis z mikrobloga

1. Kup buciki dziecięce na allegro
2. Okazały się za małe i spytaj się czy ma większy rozmiar
3. Nie ma. Odsyłam paczkomatem.
4. Otrzymuje zwrot bez kosztów przesyłki
5. Pytam się czemu
6. Sprzedawca "Nie wspomnę, że zarabiając 7 zł na bucikach to dla mnie katastrofa, gdy musiałabym zwracać za koszty  wysyłki. "
7. Piszę polubownie że tak nie wolno i że zglosze to. Olewa mnie
7. Zgłoś do Allegro że nie oddaje kupującym zwrotów kosztów za przesyłkę
8. Sprzedawca traci tytuł Super Sprzedawcy
9. Dostaje po 2 msc zwrot kosztów za przesyłkę
10.Pisze do niej że jak ma takie małe marże to niech lepiej idzie na stragan gdzie nie ma zwrotów
11. Czuję się lepiej
12. Punkt 7. był dwa razy
#januszebiznesu #allegro
  • 298
Cebularzem w tym wydaniu jesteś Ty jedynie - jak składasz reklamację do sklepu stacjonarnego to też zadasz zwrotu paliwa / biletu / taxi? Sprzedawca przyjął zwrot, leci na minimalnych marzach a Tobie zabrakło elementarnego zrozumienia sytuacji i krecisz gownoburze. Gardze


@Koliat: ty i plusujacy twój komentarz jesteście mega dzbanami - takie jest prawo, a że nieporadny sprzedający słabo sobie radzi w biznesie to już inna bajka. Może miał z dobroci serca
@vostok: wiesz co... mogę śmiało reprezentować tą gorszą stronę „sprzedawców złodziei” ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie uważam to za krzywdzące. Ja to widze tak - sprzedający nie zapewnia sobie odpowiednio wysokiej marzy na pokrycie ewentualnych kosztów i dodatkowo zapewnia darmowy zwrot paczkomatem przy turbo tanim produkcie. Skoro nie potrafi tego sobie poukładać... to wiesz... na stragan a nie do kąkuterów ;)
@zakoo: no jeśli tego nie przekalkulował, to faktycznie ns stragan. Ale koszty o których piszesz niekoniecznie trzeba wyliczać w marzę pojedynczego produktu, można próbować je rozłożyć na ileś marż, bo przecież statystycznie chyba nie ma sensu zakładać 100% zwrotów.
Błąd zrobił sprzedający, że się nie dogadał z OPem, chociaż musiał wiedzieć po czyjej stronie jest prawo...
@Szakulek rozmiar rozmiarowi nie równy ale masz też coś takiego jak rozmiar wkładki, wiec nie ma szans żeby but był w złym rozmiarze. Kupuję już z 10 lat i zawsze buty dobre przychodziły.
@vostok: nie masz racji. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszty wysyłki - najniższe jakie oferował przy zakupie. Przykładowo kupiłem buty, najtańsza przesyłka to 10 zł, ja wybieram kuriera za 25. W przypadku zwrotu, każdego, nawet tego bez podania przyczyny do 14 dni roboczych, sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów produktu i przesyłki nie wysokości 10 zł.


@Unik4t jesteś pewny? Mnie się wydawało, że sprzedawca ma obowiązek zwrócić tylko jeśli klient wybrał najtańszą