Aktywne Wpisy
M4rcinS +49
Eh, muszę to zrobić. Ten januszex mnie dobija. Obiecują podwyżkę od 5 lat i nic. Przychodzę dzisiaj z wypowiedzeniem umowy. Zobaczymy co szef na to powie. Jestem aktualnie jedyną osobą na dziale która bez niczyjej pomocy da sobie radę, bo reszta to nowe osoby. Miałem je uczyć, ale wali mnie to. Obieram od razu cały mój urlop i wypadam z tego gówna zwanym firmą. Po 16 opiszę wam co i jak.
#
#
kapazgon +18
Dziś stawiam wszystkim kompot! └[⚆ᴥ⚆]┘
Na mój koszt oczywiście. (。◕‿‿◕。)
Na mój koszt oczywiście. (。◕‿‿◕。)
2. Okazały się za małe i spytaj się czy ma większy rozmiar
3. Nie ma. Odsyłam paczkomatem.
4. Otrzymuje zwrot bez kosztów przesyłki
5. Pytam się czemu
6. Sprzedawca "Nie wspomnę, że zarabiając 7 zł na bucikach to dla mnie katastrofa, gdy musiałabym zwracać za koszty wysyłki. "
7. Piszę polubownie że tak nie wolno i że zglosze to. Olewa mnie
7. Zgłoś do Allegro że nie oddaje kupującym zwrotów kosztów za przesyłkę
8. Sprzedawca traci tytuł Super Sprzedawcy
9. Dostaje po 2 msc zwrot kosztów za przesyłkę
10.Pisze do niej że jak ma takie małe marże to niech lepiej idzie na stragan gdzie nie ma zwrotów
11. Czuję się lepiej
12. Punkt 7. był dwa razy
#januszebiznesu #allegro
@Koliat: ty i plusujacy twój komentarz jesteście mega dzbanami - takie jest prawo, a że nieporadny sprzedający słabo sobie radzi w biznesie to już inna bajka. Może miał z dobroci serca
Swoją drogą sam raczej jestem kupującym, ale akurat ten myk uważam za nieco krzywdzący dla sprzedających. Zwłaszcza przy niedrogich przedmiotach i właśnie niskich marżach. Chyba sprawiedliwiej byłoby, gdyby przepis dzielił ten koszt na pół.
@vostok: napisał: koszty wysyłki, a nie odesłania/zwrotu. Wystarczy czytać i myśleć.
Mi też zdażyło się kupić złą baterię do laptopa ale umiałem jakoś to przełknąć a nie rzucać się na cały świat, że mi się należy odszkodowanie za własną głupotę.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Ale można reklamować z tytułu niezgodność towaru z umową (24 msc na przedmioty nowe, 12 na używane)
Błąd zrobił sprzedający, że się nie dogadał z OPem, chociaż musiał wiedzieć po czyjej stronie jest prawo...
@love2spooch: dobrze, że się otagowałeś
@Unik4t jesteś pewny? Mnie się wydawało, że sprzedawca ma obowiązek zwrócić tylko jeśli klient wybrał najtańszą