Wpis z mikrobloga

1. Kup buciki dziecięce na allegro
2. Okazały się za małe i spytaj się czy ma większy rozmiar
3. Nie ma. Odsyłam paczkomatem.
4. Otrzymuje zwrot bez kosztów przesyłki
5. Pytam się czemu
6. Sprzedawca "Nie wspomnę, że zarabiając 7 zł na bucikach to dla mnie katastrofa, gdy musiałabym zwracać za koszty  wysyłki. "
7. Piszę polubownie że tak nie wolno i że zglosze to. Olewa mnie
7. Zgłoś do Allegro że nie oddaje kupującym zwrotów kosztów za przesyłkę
8. Sprzedawca traci tytuł Super Sprzedawcy
9. Dostaje po 2 msc zwrot kosztów za przesyłkę
10.Pisze do niej że jak ma takie małe marże to niech lepiej idzie na stragan gdzie nie ma zwrotów
11. Czuję się lepiej
12. Punkt 7. był dwa razy
#januszebiznesu #allegro
  • 298
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3543
@love2spooch: Cebularzem w tym wydaniu jesteś Ty jedynie - jak składasz reklamację do sklepu stacjonarnego to też zadasz zwrotu paliwa / biletu / taxi? Sprzedawca przyjął zwrot, leci na minimalnych marzach a Tobie zabrakło elementarnego zrozumienia sytuacji i krecisz gownoburze. Gardze
  • Odpowiedz
@love2spooch: zawsze mnie zastanawia jak kurła można kupować buty przez internet, przecież rozmiar rozmiarowi nie równy itp itd. Chciałeś przymierzyć to trzeba było iść do sklepu a nie chłopu koszty robić.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
@zakoo: oczywiście że tak, tylko nie w każdym przypadku trzeba z tego prawa korzystać. Za każdym razem jak robiłem zwroty nie przyszło mi przez myśl cisnąć jeszcze o zwrot kosztów przesyłki. Skończy się tak że sprzedawca będzie wrzucał koszt odesłania w cenę pierwotnej wysyłki, bo jakies polactwo będzie cebulic
  • Odpowiedz
  • 562
@zakoo: jakie prawo? Owszem prawo do zwrotu ma, ale zwrot kosztów wysyłki wg prawa jest w momencie, gdy towar był uszkodzony, miał wady itp, a nie gdy był ok, tylko kupujący wybrał zły rozmiar, albo mu się kolor nie podobał.
Podobnie jak inni, uważam, że OP wyszedł na cebularza i tyle. I nie wiem czym tu się chwali...
  • Odpowiedz
@vostok: Towar + równowartość najtańszych kosztów wysyłki u danego przedsiębiorcy. Op nie pisze z tego co rozumiem o kosztach związanych z odesłaniem towaru. Te były po jego stronie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 87
@vostok: nie masz racji. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszty wysyłki - najniższe jakie oferował przy zakupie. Przykładowo kupiłem buty, najtańsza przesyłka to 10 zł, ja wybieram kuriera za 25. W przypadku zwrotu, każdego, nawet tego bez podania przyczyny do 14 dni roboczych, sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów produktu i przesyłki nie wysokości 10 zł.
  • Odpowiedz