Wpis z mikrobloga

1. Kup buciki dziecięce na allegro
2. Okazały się za małe i spytaj się czy ma większy rozmiar
3. Nie ma. Odsyłam paczkomatem.
4. Otrzymuje zwrot bez kosztów przesyłki
5. Pytam się czemu
6. Sprzedawca "Nie wspomnę, że zarabiając 7 zł na bucikach to dla mnie katastrofa, gdy musiałabym zwracać za koszty  wysyłki. "
7. Piszę polubownie że tak nie wolno i że zglosze to. Olewa mnie
7. Zgłoś do Allegro że nie oddaje kupującym zwrotów kosztów za przesyłkę
8. Sprzedawca traci tytuł Super Sprzedawcy
9. Dostaje po 2 msc zwrot kosztów za przesyłkę
10.Pisze do niej że jak ma takie małe marże to niech lepiej idzie na stragan gdzie nie ma zwrotów
11. Czuję się lepiej
12. Punkt 7. był dwa razy
#januszebiznesu #allegro
  • 298
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@StaryWedrowiec: #!$%@? mać... ja jakoś potrafiłem sobie to poukładać we łbie ale Ty z kilkoma tysiącami innych pustych dzbanów nie... Wielka szkoda. Nie głosuj proszę w najbliższych wyborach, bo z kartą do głosowano również możesz mieć spory problem a niestety Twój wybór może bezpośrednio wpłynąć na innych. Na szczęście w przeciwieństwie do tych idiotycznych wpisów.
  • Odpowiedz
ja jakoś potrafiłem sobie to poukładać we łbie


Moim zdaniem informacja o opcji darmowego zwrotu jest tak istotna, że @love2spooch by o tym nie zapomniał wspomniec. To chyba logiczne.

ale Ty z kilkoma tysiącami innych pustych dzbanów nie...
  • Odpowiedz
@StaryWedrowiec: nie zadałeś sobie nawet odrobiny trudu żeby przeczytać wpisy innych osób poza kilkoma wyplusowanymi kretynami. Nie potrafisz przyznać się do błędu i uparcie tkwisz w jakimś umysłowym bezwładzie. Ciężko podejmować jakakolwiek dyskusje z takim osobnikiem- to nie ma absolutnie żadnego sensu. Ty i Tobie podobni zawsze weźmiecie rozbrat z logiką i ruszycie za tłumem jak zombie.
  • Odpowiedz
nie zadałeś sobie nawet odrobiny trudu żeby przeczytać wpisy innych osób poza kilkoma wyplusowanymi kretynami. Nie potrafisz przyznać się do błędu i uparcie tkwisz w jakimś umysłowym bezwładzie. Ciężko podejmować jakakolwiek dyskusje z takim osobnikiem to nie ma absolutnie żadnego sensu. Ty i Tobie podobni zawsze weźmiecie rozbrat z logiką i ruszycie za tłumem jak zombie.


@zakoo: Po pierwsze, to odniosłem się do wpisu opa i na nim opierałem swoje
  • Odpowiedz
@love2spooch:
Bo generalnie będzie strata, czego nie rozumiesz? Myślisz, że jak wysyła ci paczkę i kasuje za towar i wysyłkę, to kasa za wysyłkę idzie do jego kieszeni?
On zarabia tylko na swoim towarze, przy wyższych zamówieniach ludzie dają wysyłkę darmo, czyli pomniejszajac zarobek. Ale jak wysyłka stanowi pewno więcej niż jego zysk, to nikt się w to nie bawi. A generalnie i tak wszystko zależy od umowy i regulaminów.
  • Odpowiedz
co tu się odwala w komentarzach? Op dobrze zrobił, prawo jest takie, że sprzedawca zwraca koszt przedmiotu i za najtańszą możliwą przesyłkę. Jeśli tego nie przestrzega to jego wina.


@Przydatniak: czyli mogę udupić konkurencję w tak łatwy sposób ? Mam dosłownie jednego konkurenta, zamówię towar w pojedyńczych przesyłkach, a później wszystko zwrócę. Gość będzie na sporym minusie, będzie musiał korygować faktury vat, a to sporo czasu, za który nie zarobi
  • Odpowiedz
@Neaopoliti w sumie tak, ale gość to zgłasza jako oszustwo i masz lipę, spróbują ci udowodnic z art. 286. Oczywiście mówię tu o celowymi masowym zakupie i zwrocie kiedyś widać że coś nie gra
  • Odpowiedz
@nokash: dlaczego powielasz te bzdury? W wypadku odstąpienia od umowy sprzedający ma obowiązek zwrócić koszty transportu DO KLIENTA. W tej sytuacji sprzedający zaoferował DODATKOWO darmowy zwrot paczkomatem. Tym samym zobowiązał się ponieść WSZYSTKIE koszty związane z transportem. Zwrot za transport do klienta wynika z USTAWY, bezpłatny koszt odesłania towaru wynika z OFERTY sprzedającego. Juz rozumiesz o co chodzi w tym wpisie? Czy podobnie jak kilka tysięcy innych osób nie bardzo?
  • Odpowiedz
@zakoo: wszystko zależy od kupującego, jeśli to on zawinił - to zwrot bez kosztów wysyłki. Jeśli ja - to zwrot pełny. w ramach wyjaśnień - większość kupujących ma zwrot i wysyłkę gratis ( smart allegro ), sprzedaje odzież używaną. Nie ma problemów ze zwrotem. Jak na razie 13 lat na allegro, na jakieś 8000-10000 komentarzy był jeden neutralny i jeden negatyw ( w obu przypadkach klienci "patole" ) Oczywiście super
  • Odpowiedz
@dlugi-gr: o to głównie chodzi - o podejście do klienta i profesjonalizm ale jednocześnie w imię panujących zasad. Turaj sprawa jest jasna - sprzedający zobowiązał się zwrócić wszystkie koszty i zasłanianie się niska marżą jest po prostu żenujące. Takich sprzedawców należy piętnować bo to zwykli manipulanci i oszuści. Tyle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz