Wpis z mikrobloga

SUVy mogą mieć taki sam sens w mieście jak i w terenie
Ogólnie występuję w opozycji do SUVów i wszystkich pseudo uterenowionych samochodów, które nigdy nie zjadą z drogi asfaltowej, a ich rola ogranicza się do zapewnienia kierowcy poczucia wyższości na drodze. Wśród aut terenowych wzorem dla mnie jest Mercedes G klasa i większość Land Rowerów, bo można przebierać w zależności od potrzeb i budżetu, choć ten i tak musi być duży. Tak jest zazwyczaj, bo będąc ostatnio świadkiem pewnej sytuacji zmieniłem trochę zdanie, ale tak naprawdę nie wiem czy to wystarczy by pokochać SUVy? Co najwyżej mogę niektóre z nich polubić, a z kilkoma się zaprzyjaźnić mniej lub bardziej. Reszta pozostanie bez zmian chyba, że... No właśnie. Znajdzie się solidne uzasadnienie ich istnienia, a wszystkie aspekty, które sprawiają, że mam o nich złe zdanie zostaną wyeliminowane. Tutaj wkraczają producenci, którzy powinni słuchać klientów, ale czy Ci narzekają skoro kupują ich auta?

#motoryzacja #samochody #swiat #europa #polska #technologia #rozrywka #ciekawostki #zainteresowania #carboners #suv #teren #crossover #bmw #audi #mercedes
Karolekqqqq - SUVy mogą mieć taki sam sens w mieście jak i w terenie
Ogólnie występu...

źródło: comment_r5YE7smUWDhUcCfN6R6JjPWJWLXDG7BH.jpg

Pobierz
  • 87
Wrocław Kluczborska - jeden z wielu przykładów gdzie nie potrzebny jest hiper terenowy samochód a podwyższony miejski - SUV. Takich miejsc we Wrocławiu jest masa gdzie nie podjadę nawet tyłem swojego Bravo nie mówiąc o przodzie... Dla mnie to główna zaleta SUVów. Jak do tego jest quattro jak w Q7 to jest bajka bo można się pobawić w terenie (nie offroad ale trudniejsze warunki drogowe - polne drogi z koleinami)
theximon - Wrocław Kluczborska - jeden z wielu przykładów gdzie nie potrzebny jest hi...

źródło: comment_EYEUQqgBk8dAOzxG6wmz0YekFdu68BjR.jpg

Pobierz
@fortySeven: od dawna użytkujesz? Co możesz napisać o tym aucie pod kątem wygody, miejsca w środku i codziennego użytkowania? O silniki i wrażenia z jazdy nie pytam, bo to można na jeździe testowej sprawdzić. Przymierzam się do tego auta i mało jest opinii rzeczywistych użytkowników.
Wśród aut terenowych wzorem dla mnie jest Mercedes G klasa

Chyba ćwierć wieku temu, bo od lat nowy (nawet ten "rozsądniejszy" diesel) jest w cenie, która sprawia, że nikt tego obijać w teren nie zabierze (ani nie zakupi jako floty do działań w terenie), a cena nowych sprawiła, że nawet 10-20 letnie egzemplarze są w absurdalnych cenach. Teraz (pomimo niezaprzeczalnych właściwości terenowych) to bulwarówka dla wyłudzających VAT.
@schwung: od czerwca, 13kkm zrobione. Ogólnie mega fajne auto, z większych wad to infotainment potrafi zamulić, zwłaszcza na starcie. No i nie bierz ogrzewania przedniej szyby, wymyślił to debil w ich wersji. Miejsca z tyłu wystarczająco na 3 foteliki tyłem, z przodu... lepiej się przymierzyć - syn ma duży fotelik stojący za miejscem pasażera, i o ile różowej jest wygodnie, to mi na miejscu pasażera w tej konfiguracji jest już ciasno.
Mam suv'a, Renault Kadjar (wiem ze to nie najwiekszy SUV, ale jak na segment C jest spory)
1) mam 2m wzrostu, wysoka pozycja wsiadania to dla mnie wybawienie
2) wysoka pozycja załadunkowa - wygodne zakupy
3) Czasem zjeżdzam z asfaltu. Pewnie tutaj odezwą sie głosy "Prawdzia terentówka to G klasa", tak auto za min 500 tyś zabierasz w krzaki ?. Nie potrzebuje napędy 4x4 ale dobrze jest wiedziec ze wiedziesz bez problemu
Większość samochodów o których piszecie to nie są SUVy, podobnie w reklamach, crossovery są nazywane szumnie SUVami, może niech każdy który nazywa SUVem takie samochody jak Nissan Juke, Opel Mokka czy Kia Sportage SUVami uprzednio zapozna się z definicją co to jest SUV