Aktywne Wpisy

MrGalosh +42
Jak pójdziesz do sklepu i ukradniesz buty/ubrania to... się nic nie stanie. Sklep jest przygotowany na to, że część "klientów" to złodzieje, nie upadnie z tego powodu. I to "działa" bo jednak złodzieje to mniejszość.
Ale nadal - złodziej to złodziej.
Jak pojedziesz autobusem na gapę to... to się nic nie stanie. Przewoźnik i tak się jakoś utrzyma. I to działa, bo gapowicze to mniejszość.
Ale zasadniczo - gapowicze to też swojego rodzaju złodzieje.
I
Ale nadal - złodziej to złodziej.
Jak pojedziesz autobusem na gapę to... to się nic nie stanie. Przewoźnik i tak się jakoś utrzyma. I to działa, bo gapowicze to mniejszość.
Ale zasadniczo - gapowicze to też swojego rodzaju złodzieje.
I

smuteczek2000s +45
Ej Wykopki, może zrozumiecie, że pisanie mi komentarzy=atencja, więc może lepiej mnie ignorować. Bo latam drugi dzień na gorących i mam lawinę atencji.
Także ten.
Miłego wtorku!
#atencyjnysmuteczek
Także ten.
Miłego wtorku!
#atencyjnysmuteczek

źródło: temp_file3431163216734257870
Pobierz
Zrobiłem teksturkę cegły robiąc tutorial na pluralsight. Wrzuciłęm to sobie potem do paintera i wyeksportowałem z przeznaczeniem do unreal engine.
Otworzyłem w unreal engine na jakims prostym klocku i się zastanawiam czy to materiał został przeze mnie wyeksportowany we własciwy sposób. Może to głupie z mojej strony, ale zawsze wydawało mi się, że oprócz normalnego bump materiał w silniku jest w stanie też wytworzyć prawdziwą height mapę która będzie tworzyć prawdziwe geometryczne wybrzuszenia.
Coś jak tesselation w substance designer. Czyli, że materiał cegły rzucony na zwykłego plejna będzie tworzył prawdziwe wybrzuszenia, chociaż minimalne.
Rozumiem, że najlepiej pewnie by było gdybym zrobił low poly cegły i wyrzezbił resztę, zbejkował itd.
Jak to jest? :D
#substance
#grafika3d
źródło: comment_KSLZjjSs0ygonNobFKp3OhHvfGI55SH0.jpg
Pobierzźródło: comment_j1CHrwzgeScswE3nBAtuTBWv4xEsrAU4.jpg
Pobierztylko nie masz heighta i masz occlusion z kolorem. Chyba, że wrzuciłeś height na któryś kanał z occ, to muszę ci zaznaczyć, ze to bardzo złe, bo height używa 16 bitów a nie 8 jak zwykłe tekstury
@sprawa: nie, nikt normalny nie rzeźbi już ceglanych ścian, dokładnie od tego jest designer. Natomiast mogłoby to być dobre zajecie treningowe.
a tak wygląda mój materiał w unreal
Podpowiesz mi co moge usprawnić , zmienić żeby mi się materiał lepiej wyswietlał w unreal i tworzył prawdziwe wybrzuszenia ?
Wyeksportowalem do paintera jako targa 16 bit i z paintera tez wyeksportować jako targa 16 bit z presetem unreal
źródło: comment_tZlXn48nywyGbl7rqw2aCapu4LQTXWoI.jpg
PobierzTarga z tego co wiem średnio się nadaje do heightmap już png lepsze. I może być nawet 32bit
źródło: comment_1PZ0AS8QXvOBZPnW4Zplvw45X8Q8CCpZ.jpg
Pobierzw filmiku co wysłał Ci naxster masz wszystko wyjaśnione
@Naxster