Aktywne Wpisy
BobekRobek +50
Czacie to xD Goście zarabiający kilkanaście tysięcy z domu narzekają, że ktoś im każe wrócić do biura bo są nieefektywni i jest wielkie larum o problemy pierwszego świata i muzykę z YouTube. MAŁO MAŁO.
Koszty kosmiczne, pensje coraz większe a efektywność coraz mniejsza.
Ale jak to, koniec robienia w czasie pracy porządków w domu albo chodzenia z psem na spacery?
Większość IT i korpoludków sama się tutaj chwali, ze nic nie robi, że
Koszty kosmiczne, pensje coraz większe a efektywność coraz mniejsza.
Ale jak to, koniec robienia w czasie pracy porządków w domu albo chodzenia z psem na spacery?
Większość IT i korpoludków sama się tutaj chwali, ze nic nie robi, że

klocus +306
Ceny w polskich knajpach odyeabały już totalnie. Makaron z jajkiem, śmietaną i boczkiem za 80 zł XD
PS. Lokal jest wirtualny na Wolcie xD
#jedzenie #jedzzwykopem #januszebiznesu #restauracja #gastronomia
PS. Lokal jest wirtualny na Wolcie xD
#jedzenie #jedzzwykopem #januszebiznesu #restauracja #gastronomia
źródło: IMG_1320
Pobierz




Zrobiłem teksturkę cegły robiąc tutorial na pluralsight. Wrzuciłęm to sobie potem do paintera i wyeksportowałem z przeznaczeniem do unreal engine.
Otworzyłem w unreal engine na jakims prostym klocku i się zastanawiam czy to materiał został przeze mnie wyeksportowany we własciwy sposób. Może to głupie z mojej strony, ale zawsze wydawało mi się, że oprócz normalnego bump materiał w silniku jest w stanie też wytworzyć prawdziwą height mapę która będzie tworzyć prawdziwe geometryczne wybrzuszenia.
Coś jak tesselation w substance designer. Czyli, że materiał cegły rzucony na zwykłego plejna będzie tworzył prawdziwe wybrzuszenia, chociaż minimalne.
Rozumiem, że najlepiej pewnie by było gdybym zrobił low poly cegły i wyrzezbił resztę, zbejkował itd.
Jak to jest? :D
#substance
#grafika3d
źródło: comment_KSLZjjSs0ygonNobFKp3OhHvfGI55SH0.jpg
Pobierzźródło: comment_j1CHrwzgeScswE3nBAtuTBWv4xEsrAU4.jpg
Pobierztylko nie masz heighta i masz occlusion z kolorem. Chyba, że wrzuciłeś height na któryś kanał z occ, to muszę ci zaznaczyć, ze to bardzo złe, bo height używa 16 bitów a nie 8 jak zwykłe tekstury
a tak wygląda mój materiał w unreal
Podpowiesz mi co moge usprawnić , zmienić żeby mi się materiał lepiej wyswietlał w unreal i tworzył prawdziwe wybrzuszenia ?
Wyeksportowalem do paintera jako targa 16 bit i z paintera tez wyeksportować jako targa 16 bit z presetem unreal
źródło: comment_tZlXn48nywyGbl7rqw2aCapu4LQTXWoI.jpg
PobierzTarga z tego co wiem średnio się nadaje do heightmap już png lepsze. I może być nawet 32bit
źródło: comment_1PZ0AS8QXvOBZPnW4Zplvw45X8Q8CCpZ.jpg
Pobierzw filmiku co wysłał Ci naxster masz wszystko wyjaśnione
@Naxster