Wpis z mikrobloga

@grrreg: plagiat, jak plagiat, większość koncernów, zwłaszcza w przypadku kombi wyszczupla i rozciąga światła oraz dodaje ostatnio modny pas na całej długości tylnej klapy. Volvo trzyma się osobnej koncepcji, BMW też się trochę wyróżnia, Audi też, lecz jak wiadomo podobieństwa między kuzynostwem nie ukryje. Szwedom udaję się wyróżniać, tak, aby nie być pomylonym z nikim innym, reszcie niestety tak łatwo to nie wychodzi i zawsze ktoś do kogoś w czymś będzie
@Broniu: Więc mam wydać 128k zł za coś co może stać częściej w serwisie niż na drodze? 7 lat gwarancji nie masz na cały samochód i wszystkie komponenty. Wymiany oleju w KIA przy takiej gwarancji masz co max. 10k km. Teraz weź pod uwagę koszty serwisu samochodu. Myślisz, że jak kupisz nowy samochód, to nie będziesz miał kosztów? Na jakim Ty świecie żyjesz?
@grrreg: Zajebiście wygląda ta Kia.
I ponoć do niej też się dorwał zawieszeniowiec z BMW.

A co do słabego silnika - chyba Hyundai i Kia mają taką politykę, że się wzajemnie nie pożerają.

Stinger dostał 3.3L
To teraz pora Hyundaia.
I ponoć Tucson ma dostać te jednostkę.

Ogólnie Kia zaczęła robić całkiem ładne samochody i tylko się z tego cieszyć.
Zwłaszcza w czasach dominacji nudnych do porzygu brył wielkiej trójcy.
@Vetinari: W Niemczech w Fiestach silniki 1.0 Ecoboost są wymieniane w całości po 30k-40k przejechanych km i nie piszę tego bez kozery, gdybym nie miał informacji z pierwszej ręki od mechanika pracującego w salonie Forda.

@Broniu: tego Ci życzę, aczkolwiek sytuacja chyba trochę inaczej wygląda ;)