Wpis z mikrobloga

Elo Mirki spod #motoryzacja #bmw #e38

Chciałbym sobie sprawić siódemeczkę e38. Za jaką mniej więcej kwotę jest szansa trafić na nie-gruza, najlepiej z zainstalowanym lpg? Oferty zaczynają się od 5k, no ale za taką kasę to od razu mogę jechać na szrot (o ile bym dojechał w ogóle).

No i pytanie do właścicieli: bardzo boli w serwisie? Ile średnio wychodzi miesięczny koszt utrzymania?
  • 63
@Err404: 2,8 R6 najmniejszy silnik, reszta to V8 z benzynowych.
Poczytaj bolączki silników V8 w E38, dla mnie to dramat, drogie w utryzmaniu, mało mocy, trzeba przerabiać lub dawać termostaty z innych wersji jak 4,0d lub z krajów ciepłych, vanosy padają, rozrzad drogi i to wszystko dla niecałych 300KM ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ogólnie 2,8 czy to przed czy polifcie to udane jednostki, tylko nie jedzie, więc
@Err404: poszukaj, zorientuj się. Moim zdniem, nie ma lepszego zródła.. jak to na forach, są wariaci, dbają jak o członka rodziny, no ale zycie czasami wszystko weryfikuje, trza sprzedac..no i wtedy pojawia się wpis sprzedam.. Ja tak trafiłem autko innej niemieckiej marki, w czterech kapciach, ze sprytnym slinikiem.. a w tym czasie były dwie sztuki w PL.
Powodzenia:)
@Pawel4freak: kurcze, trochę mnie zasmuciłeś. Kiedyś czytałem, że te 4.0 i 4.4 są całkiem solidne i że nie opłaca się brać niczego poniżej, chyba że dopiero ten najmniejszy. Diesel mnie nie interesuje, a A8 jak dla mnie jest obrzydliwe (,). A może jakaś japońska limuzyna? Legend lub LS stary? Może jeszcze jakaś propozycja? (prócz Phaetona xD)

@assist: dzięki, powodzenie się przyda! Znalezienie fajnego klasyka to nie
kurcze, trochę mnie zasmuciłeś. Kiedyś czytałem, że te 4.0 i 4.4 są całkiem solidne i że nie opłaca się brać niczego poniżej, chyba że dopiero ten najmniejszy.


@Err404: nie opłaca się bo koszta te same, a moc inna, dlatego. 4.0 z tego co wiem/pamiętam jest pancerne i tam rozrząd nie rozciąga się jak majty. Zaraz ktoś przyleci i powie że rozrząd nie jest drogi albo nic nie robił, ale ile jest