Wpis z mikrobloga

Fajnie, ze znalazłam Wasz post, az z tego tytułu założyłam konto na wykopie :D Dziś logując się do Managera Paczek, aby opłacić koleją paczkę też miałam mega zdziwienie. Mój stan konta był 0, więc dodałam 8,99 aby opłacić paczkę z allegro. Ku mojemu zdziwieniu doładowało mi.... 5,31. Chwilę czasu zajęło mi dojście do tego, czemu tak się stało.... -3,68. Paczka wysłana 23 listopada. Odebrana przez osobę 28go (27go dostarczona). Tymczasem naliczenie... 3
Inna sprawa jest taka, ze odniesienia do ceny 3,68 nie znalazłam nigdzie. Najbliżej to 3,67 "DOPŁATA ZA WERYFIKACJĘ PACZKI PRZY ZMIANIE GABARYTU".

Niby czepianie się o grosz, ale jak tych groszy zbierze się np. 10 tyś to robi się już pewna sumka.

Jeśli reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie to również jak @rafiirsko i @grzesiek9090 dołączam sie do zgłoszenia UOKIK.
@Aer_: Też mam podobną sytuację, sprzedawalas przez allegro? Mi 2 razy naliczyli za przesyłki z listopada. () Reklamacje założyłaś przez stronę InPost? W razie czego też chętnie dołączę do zgłoszenia do UOKIK( ͡° ͜ʖ ͡°)
@arsze_nick Tak. 23 listopada została nadana. I tak samo jak osoby piszące wyżej, gabaryt A. Reklamację złożyłam, ale widzę, ze niektorzy zgłosili ją juz 2 tygodnie temu i 2 dni temu pisali, ze nadal nic. SŁAAABO. Biorąc pod uwagę, ze mają po 50-80 paczek. Ja akurat nie mam, tylko sprzedałam ładowarkę do apartu, której już nie używam. Chyba raczej nikt nie lubi płacić czegoś niesłusznie, biorąc pod uwagę ze przekroczenie gabarytu tutaj
@Aer_: Według regulaminu mają 30 dni na odpowiedź. Możemy jeszcze bombardować ich fejsa. Polecam pisać pod każdym ich postem na Facebooku o tej sytuacji, może ktoś się zainteresuje
@arsze_nick spoko na razie jeśli chodzi o mnie to dam im szansę na dotarcie do tej reklamacji.

Ale bardziej mnie martwi tendencja patrząc po koleżankach i kolegach wcześniej. Reklamacje złożone dawno temu - zero odzewu. Ponoc była awaria, naprawiono ją. OK takie się zdarzają.... ludzie mieli dostac zwrot w ciągu 7 dni, bez składania reklamacji - super miło. Tymczasem jak widać nic z tego. Standardowo nikt nic nie wie, a ludzie co
Allegro odpisało mi wczoraj po 10min od mojego maila do nich.
Napisali aby zgłosić reklamację na stronie inpost i odesłać im numer zgłoszenia. Wiadomość przekażą osobie odpowiedzialnej za kontakt z partnerem.
Dzień dobry.

Dziękuję za przesłanie numerów reklamacji. Sprawę przekazałem już także do odpowiedniego zespołu w naszym Serwisie, który jest odpowiedzialny za kontakt z firmą InPost.
Mam nadzieję, że Pana reklamacje zostaną pomyślnie rozpatrzone.



Pozdrawiam,
Artur Siecla
@ethize: nie jest określony przedział, ale jest jeden punkt, który moim zdaniem jest niejednoznaczny:

Operatorowi Przesyłkę w kategorii o innych wymiarach, niż wymiary dla
kategorii zadeklarowanej przez Nadawcę dla tej Przesyłki w MP, Operator
naliczy Nadawcę opłatę dodatkową z tytułu weryfikacji kategorii Przesyłki, której
wysokość określa Cennik. Ponadto, w przypadku, w którym przekazana
Przesyłka ma kategorię o wyższych wymiarach, niż wymiary dla kategorii
zadeklarowanej przez Nadawcę dla tej Przesyłki w
a tak swoją drogą troszkę ich zaboli jak każdą reklamację złożycie osobno ... dotyczy osób które miały po kilkadziesiąt KAR:

Pani/Pana środki zostały zwrócone i będą widoczne po zalogowaniu się do Managera Paczek w zakładce Płatności w sekcji Opłaty.


W ramach rekompensaty przesyłamy kod
na darmowe nadanie przesyłki:



************



Kod obejmuje nadanie przesyłki w gabarycie A w Managerze Paczek i można go wykorzystać
do końca stycznia 2019.



Za zaistniałą sytuację i utrudnienia
dobra .... przy 10tym razie jak przeczytałem widzę !!!!!!!!! hurra :

W przypadku przesyłki wyższej niż deklarowana:

Operator wykona usługę na takiej Przesyłce według stawki cenowej odpowiadającej faktycznym
wymiarom tej Przesyłki,zweryfikowanymzgodnie ze zdaniem poprzedzającym.

W przypadku niższej niż deklarowana:

W przypadku, w którym przekazana Przesyłka ma kategorię o niższych
wymiarach, niż wymiary dla kategorii zadeklarowanej przez Nadawcę dla tej
Przesyłki w MP, Operator wykona usługę na takiej Przesyłce według
czyli w dużym skrócie (po dwóch piwach):

mogą zmienić gabaryt przesyłki, ale opłatę za weryfikację mogą naliczyć dla przesyłek, które są wyższe niż deklarowane.

Wychodzi na to, że rzeczywiście był to błąd informatyczny. Gdyby było to celowe działanie to raczej byłby to strzał w stopę ;) problemem mają ci, którzy zostali skasowani za błąd opłatą w wysokości kilkaset złotych, ponieważ będą czekać na zwrot ;(
@rafiirsko jasne, biorąc pod uwagę, iż jak ktoś wczesniej napisal. W regulaminie allegro inpost jest wyraźnie napisane §2

"Przesyłka nie może przekroczyć maksymalnych gabarytów i wagi, określonych w

niniejszym Regulaminie, tj. maksymalne gabaryty paczki nie mogą przekroczyć

wymiarów - 410 mm x 380 mm x 640 mm, a maksymalna waga brutto - 25 kg."


gabaryt A = 80mm x 380mm x 640mm, wiec nie jest to fizycznie możliwe. A większość ludzi miała
@ethize: regulamin który cytowałem to ten aktualny.
Inpost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji ... Ja na waszym miejscu zgłaszałbym każdą osobno - dają kod do darmowej przesyłki w gabarycie A.
PS nie zapomnijcie o zrobieniu pritscreena z numerem zgłoszenia