Wpis z mikrobloga

@ethize: no tylko, że odpowiedź ze strony reklamacyjnej była :/

Ja ma tylko 3 zł z groszem do odzyskania, ale nie daruję "jestem bojowo nastawiony"

Jutro piszę skargę do UKE ze skrzynki podawczej
  • Odpowiedz
Czesc, tez dostalam to samo co wy...... informacje ze reklamacja została odrzucona. W ogole potraktowano reklamacje regulaminem „,Paczkomaty 24/7" a nie allegro paczkomaty to inna sprawa.
  • Odpowiedz
ja tez mam niecale 4 zł, ale kurde bez przesady... w regulaminie nie ma nic o za malych paczkach a o PRZEKROCZENIU. Odpiszę im, bo w ogole pomylono regulaminy odpisując, poza tym zaprzeczają sami sobie. jak nie to również piszę do UOKIK.
  • Odpowiedz
@ethize: według mnie nie powinieneś dostać takiej opłaty, bo zarówno regulamin allegro paczkomaty 24/7 jak i paczkomaty 24/7 mówi o maksymalnych wymiarach. Nie ma nigdzie w regulaminie mowy o minimalnych.
  • Odpowiedz
@nabla-delta: ja wysyłam tylko allegro paczkomaty i tam jest jedna cena na wszystkie skrytki, takze roznicy w cenie nie ma. Nie wiem jak w przypadku standardowego wysyłania. Ale jakos nie słyszałam, zeby ktos dostał zwrot bo wysłał coś za dużą, a mogła sie zmieścić do mneijszej.
  • Odpowiedz
jeśli chodzi o mnie, to odpisałam na zgłoszenie reklamacyjne, ze sie z nim nie zgadzam bo potraktowano sprawę nie tym regulaminem, wedle którego wysyłałam paczkę. Nie dostałam jeszcze odpowiedzi. Ale czuje coś ze UOKIK czy UKE zbliżają sie pomału... najpierw mówią, ze błąd zostanie naprawiony bez reklamacji, a pozniej nikt nic o tym nie wie

Ciekawa jestem, jak wygląda dziś sprawa u koleżanek i kolegów, którzy mieli po 70 paczek.
  • Odpowiedz
Cześć, odpowiadając na pytanie, @nabla-delta od 11.12 żadnej dodatkowej opłaty mi nie naliczyli, odpowiedź na moją reklamację była również uznanie jej jako niezasadna. Napisałem odwołanie podobnie jak przedmówcy, opierając się na regulaminie Allegro który wskazuje tylko i wyłącznie max. rozmiary paczek, czekam na rozpatrzenie odwołania. Suma summarum złożyłem kilka reklamacji, na jedną złożoną 04.12 mi nie odpowiedzieli do dziś, więc zgodnie z ich regulaminem uznaje ją jako rozpatrzoną pozytywnie - napiszę
  • Odpowiedz
Co do odwołania na reklamację....nic to nie daje....szkoda czasu. IN POST podtrzymuje swoje stanowisko. Z mojej strony złożyłem wniosek do UKE na początku stycznia, sprawa jest w toku. . Prezes UKE już nie raz pomógł mi w odzyskaniu pieniędzy od IN POST i mam nadzieję,ze w tym przypadku da radę. Oficjalnie IN POST ogłosił swój błąd a ponadto rzecznik także wypowiedział się w tej sprawie, więc czekam na pozytywne rozstrzygnięcie. Pobrano mi
  • Odpowiedz
@nabla-delta: Odpowiednią, gabaryt A włożony do gabarytu A, w pudełku po płycie głównej + po telefonie. Na oko miało to z 6cm grubości, na bank mierzyłem czy nic nie przekraczam wymiaru
  • Odpowiedz