Wpis z mikrobloga

Mam podobny problem, 100%paczek nadawanych do paczkomatu, dzis dostałem opłatę za nieprawidłowy gabaryt dla paczki w rozmiarze A w sumie mam juz 40takich oplat naliczonych, zgodnie z wpisem tutaj przyczyna awarii została jiz wyeliminowana i od 1 grudnia wszystko działa prawidłowo, dlaczego wiec problem występuje w moim przypadku dla oczek wysłanych nawet 4 grudnia? Wykopowicze, robicie cos z tym? zgłaszacie reklamacje? nonsens wypełniać reklamacje dla kazdej przesyłki, przeciez to zajmie ogrom czasu....
@grzesiek9090: trzeba liczyc ze zwroca :) Tu rzecznik napisał o tym ze był blad, natomiast nikt inny z firmy INPOST o tym nie wie i tylko mowia, ze trzeba reklamacja. Ja spokojnie poczekam do 11tego czy zwroca - mam 95 opłat za nieprawidlowy, i szczerze mowiac nie mam czasu na pisanie do kazdej reklamacji - ale znajac inpost innego wyjscia nie bedzie i trzeba przysiasc i pisac.
@piotr-keller: tez grzecznie czekam na 11.12 nie mam zamiaru klikać każdej reklamacji osobno, nie mam na to czasu, jak się brudzi to się po sobie sprząta, jedyne co mogę zrobić to wysłać im jeden zbiorczy plik, ja ostatnio mam pod gore z nimi, faktury wystawiają z opóźnieniem, każdy odsyła z miejsca w miejsce nikt nic nie wie :) racja w sprawie tych opłat gabarytowych na Infolinii nic nie wiedza, standardowa ścieżka:
Ja im wysłalem zbiorczy, to mi napisali ze trzeba na kazda przesylka napisac reklamacje. Kazdy ma z nimi pod górke ;) u mnie najbardziej z przelewami za pobraniowki, ale powoli wycofuje sie z ich usług - zostawiam tylko paczkomat.
@WojciechKadziolka Panie Wojciechu, szumnie w internecie zapewniacie Państwo, że błąd został wyeliminowany, natomiast na moim koncie w Manager Paczek opłat cały czas przybywa, dla przykładu paczka nadana w gabarycie B (fizycznie nadana do paczkomatu nadawczego) w dniu 06.12.2018, odebrana 08.12.2018 przez Klienta, kolejna dopłata - dodam, w celu uniknięcia zbędnych pytań, paczka ma gabaryt B - rozmiar 16x29x58cm - nie zawyżyłem ani nie zaniżyłem skrytki. Więć jak to jest? uporaliście się Pańśtwo
@ethize: mam jeszcze reklamacje na 25zł ale czekam na rozpatrzenie:

naliczyli mi opłate za ponad gabaryt - najlepsze jest to że paczkę wrzuciłem do gabarytu A w paczkomacie - wiec nie ma opcji przekroczyć C, a żeby było lepiej to klient odebrał w gabarycie A. Powoli mi ręce opadają na inpost
@rafiirsko: też mam naliczony ponad gabaryt. Komplet wycieraczek 450mm. Bez problemu wchodzi do A (paczka ma 50cm długości). Jakimś cudem według inpostu to ponad gabaryt.
To ja mam taką sytuację, że mi doliczyli te 3 zł i sześćdziesiąt parę groszy. W menagerze paczek mam, że gabaryt A (nie pamiętam którym wysyłałem, ale zmieściła się do skrzynki i raczej była to skrzynka z góry czyli duża), ale dziwne, że po dwóch tygodniach i to nagle o 21:30 naliczyli mi tę opłatę. Coś tu jest podejrzane. (,)

Zwrotu wciąż brak.
Właśnie dostałem maila od Inpost, załączam, wchodze do Manager Paczek w zakładkę opłaty i doznaje szoku :)
dostałem aż 1 zwrot!!!!! na 80 paczek, dodam, że paczek kwalifikujących się do zwrotu mam ponad 70 :) zobaczcie, jak robią mnie i Was w balona, załączam zdjęcie paczki o rozmiarze B (nadanej jak pozostałe 70 do paczkomatu) i dostaje za nią dopłatę za gabaryt :) współpraca z Inpost to czysta przyjemność, aaaaa zapomniałbym, dziś
Pobierz grzesiek9090 - Właśnie dostałem maila od Inpost, załączam, wchodze do Manager Paczek ...
źródło: comment_0eWmghZvkRqEz0Ohr3f2WlAKA0vwEhN1.jpg