Wpis z mikrobloga

@rafiirsko: Ok z artykulu wynika, ze duzo ludzi wysyłało za małe paczki duzym gabarytem (chodz regulamin allegro 24/7 nadal okresla tylko maksymalny wymiar). W przypadku osob, ktore pisaly w tym wątku, widzę, ze większosc paczek, gdzie wystąpił bład byla wyslana gabarytem A i wszystkim oplata zostala naliczona tego samego dnia, o zblizonej godzinie (3 grudnia ok 21). A InPost upiera się, ze oplaty byly naliczone zasadnie. Tylko na jakiej podstawie?
  • Odpowiedz
@ethize: Nie, odpisałem im po prostu na decyzję. Nie dostałem od nich odpowiedzi, że trzeba listownie, więc przyjmuję sposób dostarczenia jako skuteczny. W pierwszej decyzji nie było napisane w jakiej formie powinno być napisane odwołanie
  • Odpowiedz
Odpowiedź na reklamację

Szanowni Państwo,

Po ponownej weryfikacji zgłoszenia IPR1026xxxx informujemy, iż błędnie pobrane opłaty dotyczące przesyłki o numerze 6975003768xxxxxxxxxxxxxx zostanie zwrócona na Państwa konto w Managerze Paczek.

Jesteśmy
  • Odpowiedz
@ethize: poniżej treść odwołania negatywnej decyzji reklamacji, do którego w końcu się dostosowali:

Witam
Czyli zgodnie z regulaminem opłata została naliczona nieprawidłowo. Ponieważ paczka miała wymiary mniejsze niż deklarowane.

Wg regulaminu w przypadku paczki o wymiarach wyższych niż deklarowane zostanie naliczona opłata
  • Odpowiedz
Cześć! Ja też właśnie dziś dostałam odpowiedź taką samą jak @rafiirsko, ze po ponownej weryfikacji (...) zwrócą w managerze paczek. Być może zrobiło się za dużo szumu wokoło tej sprawy (w koncu zapewne czytają też wpisy tutaj). Albo zadziałali Zjednoczeni Sprzedawcy, ewentualnie mieli bałagan i pracownicy nie wiedzieli o tej sprawie i odpisywali z automatu. Tylko, ze to musiało naprawde trwać az prawie 2 miesiące.....

@ethize ja swoje odwołanie
  • Odpowiedz
Jeśli chodzi o mnie to myślę,że podziałało UKE, jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi,ale otrzymałem taką samą odpowiedź co Wy od IN POST....niby ponowna weryfikacja...nie składałem odwołania do IN POST tylko pisałem od razu do UKE.
Na dzień dzisiejszy otrzymałem zwrot na MANAGER PACZEK prawie 80% pobranych opłat. Nie wiem dlaczego brakuje jeszcze kilkudziesięciu opłat. Dam znać jak otrzymam wszystko. A jak u Was? Dostaliście całość???
  • Odpowiedz
@rafiirsko: Jedna paczka to mała kwota i podejrzewam,ze poodawali takich już sporo i mają z głowy tysięcy Klientów, a tych z większymi opłatami traktują chyba "ratalnie", za dużo kasy mają do oddania , czekam do końca stycznia a potem przedsądowe wezwanie im wyślę.
  • Odpowiedz
@ethize: w moim przypadku odpisanie listownie byłoby nieopłacalne koszt listu poleconego ze zwrotką wyniósłby chyba ponad 5zł.

myślę, że potrzebowali kasy dla pracowników na święta :D
  • Odpowiedz
Do mnie na dniach wróciła wpłata. Dziś zalogowałam się do managera paczek i zwrot był na koncie.
  • Odpowiedz
UWAGA!!!!! Sprawdźcie konta MANAGER, znów pobierają opłaty.... czy tylko u mnie? Paczka wysłana z mojej strony gabarytem A , osobiście zmierzona i miała 6cm na wysokość, reszta wymiarów odpowiednia bo to było małe pudełeczko, opłata z weryfikację i zmiane gabarytu-NIEMOŻLIWE !!!!! To są jaja !!!!!
  • Odpowiedz
Dzisiaj dostałem karniaka na 3,68 zł za niewymiarową paczkę . Złodziejskie nawyki InPostu znowu dały o sobie znać . Paczka wymiarowa była w 100 % . Ukradliście moje pieniadzę złodzieje z InPost i pewnie znowu będziecie się tłumaczyć błędem systemu ? System ukradł ? System oddaje ? Może jeszcze oddycha ten Wasz system i ma jakieś imię i nazwisko ? Chętnie je poznam . Patologia pocztowców z InPost sięga zenitu ale jakoś
  • Odpowiedz
Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię zapytać czy Paczka Inpost Allegro gabaryt C ma minimalny rozmiar, otrzymałem odpowiedź, że nie ma.
Naliczono mi opłatę 3,68 za kilkadziesiąt paczek. Przesyłki nadane w rozmiarze C ( ponieważ nigdzie nie znalazłem informacji o minimalnym rozmiarze dla tego gabarytu). Złożyłem reklamację odpowiedź negatywna. Czy znacie jakąś kancelarie prawną która podejmie się tematu ?

ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ

Szanowni Państwo,
  • Odpowiedz