Wpis z mikrobloga

Jeśli chodzi o mnie to myślę,że podziałało UKE, jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi,ale otrzymałem taką samą odpowiedź co Wy od IN POST....niby ponowna weryfikacja...nie składałem odwołania do IN POST tylko pisałem od razu do UKE.
Na dzień dzisiejszy otrzymałem zwrot na MANAGER PACZEK prawie 80% pobranych opłat. Nie wiem dlaczego brakuje jeszcze kilkudziesięciu opłat. Dam znać jak otrzymam wszystko. A jak u Was? Dostaliście całość???
@rafiirsko: Jedna paczka to mała kwota i podejrzewam,ze poodawali takich już sporo i mają z głowy tysięcy Klientów, a tych z większymi opłatami traktują chyba "ratalnie", za dużo kasy mają do oddania , czekam do końca stycznia a potem przedsądowe wezwanie im wyślę.
@ethize: w moim przypadku odpisanie listownie byłoby nieopłacalne koszt listu poleconego ze zwrotką wyniósłby chyba ponad 5zł.

myślę, że potrzebowali kasy dla pracowników na święta :D
UWAGA!!!!! Sprawdźcie konta MANAGER, znów pobierają opłaty.... czy tylko u mnie? Paczka wysłana z mojej strony gabarytem A , osobiście zmierzona i miała 6cm na wysokość, reszta wymiarów odpowiednia bo to było małe pudełeczko, opłata z weryfikację i zmiane gabarytu-NIEMOŻLIWE !!!!! To są jaja !!!!!
Dzisiaj dostałem karniaka na 3,68 zł za niewymiarową paczkę . Złodziejskie nawyki InPostu znowu dały o sobie znać . Paczka wymiarowa była w 100 % . Ukradliście moje pieniadzę złodzieje z InPost i pewnie znowu będziecie się tłumaczyć błędem systemu ? System ukradł ? System oddaje ? Może jeszcze oddycha ten Wasz system i ma jakieś imię i nazwisko ? Chętnie je poznam . Patologia pocztowców z InPost sięga zenitu ale jakoś
Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię zapytać czy Paczka Inpost Allegro gabaryt C ma minimalny rozmiar, otrzymałem odpowiedź, że nie ma.
Naliczono mi opłatę 3,68 za kilkadziesiąt paczek. Przesyłki nadane w rozmiarze C ( ponieważ nigdzie nie znalazłem informacji o minimalnym rozmiarze dla tego gabarytu). Złożyłem reklamację odpowiedź negatywna. Czy znacie jakąś kancelarie prawną która podejmie się tematu ?

ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ

Szanowni Państwo,

Informujemy, że niesłusznie pobrane opłaty związane z błędem bilingowym systemu
@spiochupl: napisz odwołanie do decyzji, ja po odwołaniu dostałem odpowiedź pozytywną, możesz dodatkowo powołać się na to iż znasz osoby, którym pieniądze zostały zwrócone za taką samą sytuację. Moje odwołanie treść:

Witam
Czyli zgodnie z regulaminem opłata została naliczona nieprawidłowo. Ponieważ paczka miała wymiary mniejsze niż deklarowane.

Wg regulaminu w przypadku paczki o wymiarach wyższych niż deklarowane zostanie naliczona opłata za weryfikację. Ale w przypadku paczki o wymiarach niższych niż deklarowane
możesz dodatkowo wspomnieć że w regulaminie nie jest określony zakres wymiary paczek np 0-6cm tylko określone są wymiary maksymalne. Ponadto jeżeli nawet to: od jakiego wymiaru zaczyna się gabaryt B? od 8cm czy od 8cm i 1mm czy też ....... od 8cm i 1mikrometra lub nanometra?
System pomylił się jak wynika z odpowiedzi na moją reklamację . Oddno mi pieniądze na konto w menadżerze paczek !!! . InPost " oddaje " zapewniając sobie jednocześnie kontynuację nadawania przyszłych przesyłek w pewnym sensie . Nikogo nie interesuje czy ja chcę jeszcze jakieś przesyłki za pośrednictwem tego operatora wysyłać . Patologia ciąg dalszy aczkowiek w iście cwaniackim stylu . Z menedżera pieniędzy nie wypłacę i nie przeleję na swoje konto przecież
padku, w którym przekazana Przesyłka ma kategorię o wyższych wymiarach, niż wymiary dla kategorii zadeklarowanej przez Nadawcę dla tej Przesyłki w MP, Operator wykona usługę na takiej Przesyłce według stawki cenowej odpowiadającej faktycznym wymiarom tej Przesyłki, zweryfikowanym zgodnie ze


@rafiirsko:

Oczywiście, że napisałem odwołanie i wysłałem listem poleconym, ale nie rozumiem, dlaczego mam tracić czas i pieniądze przez takich kombinatorów. Jak otrzymam odpowiedź negatywną to kieruje sprawę do UKE

Poprosiłem o
@spiochupl: nie potrzebnie poleconym wysłałeś - ja odpowiedziałem po prostu na ich maila z odmową. następnie dostałem odpowiedź (do miesiąca) z przeprosinami i informacją, że pieniądze zostaną zwrócone do menadżera paczek