Wpis z mikrobloga

@spiochupl: napisz odwołanie do decyzji, ja po odwołaniu dostałem odpowiedź pozytywną, możesz dodatkowo powołać się na to iż znasz osoby, którym pieniądze zostały zwrócone za taką samą sytuację. Moje odwołanie treść:

Witam
Czyli zgodnie z regulaminem opłata została naliczona nieprawidłowo. Ponieważ paczka miała wymiary mniejsze niż deklarowane.

Wg regulaminu w przypadku paczki o wymiarach wyższych niż deklarowane zostanie naliczona opłata za weryfikację. Ale w przypadku paczki o wymiarach niższych niż deklarowane
możesz dodatkowo wspomnieć że w regulaminie nie jest określony zakres wymiary paczek np 0-6cm tylko określone są wymiary maksymalne. Ponadto jeżeli nawet to: od jakiego wymiaru zaczyna się gabaryt B? od 8cm czy od 8cm i 1mm czy też ....... od 8cm i 1mikrometra lub nanometra?
System pomylił się jak wynika z odpowiedzi na moją reklamację . Oddno mi pieniądze na konto w menadżerze paczek !!! . InPost " oddaje " zapewniając sobie jednocześnie kontynuację nadawania przyszłych przesyłek w pewnym sensie . Nikogo nie interesuje czy ja chcę jeszcze jakieś przesyłki za pośrednictwem tego operatora wysyłać . Patologia ciąg dalszy aczkowiek w iście cwaniackim stylu . Z menedżera pieniędzy nie wypłacę i nie przeleję na swoje konto przecież
padku, w którym przekazana Przesyłka ma kategorię o wyższych wymiarach, niż wymiary dla kategorii zadeklarowanej przez Nadawcę dla tej Przesyłki w MP, Operator wykona usługę na takiej Przesyłce według stawki cenowej odpowiadającej faktycznym wymiarom tej Przesyłki, zweryfikowanym zgodnie ze


@rafiirsko:

Oczywiście, że napisałem odwołanie i wysłałem listem poleconym, ale nie rozumiem, dlaczego mam tracić czas i pieniądze przez takich kombinatorów. Jak otrzymam odpowiedź negatywną to kieruje sprawę do UKE

Poprosiłem o
@spiochupl: nie potrzebnie poleconym wysłałeś - ja odpowiedziałem po prostu na ich maila z odmową. następnie dostałem odpowiedź (do miesiąca) z przeprosinami i informacją, że pieniądze zostaną zwrócone do menadżera paczek