Aktywne Wpisy
dawig123 0
Szukam do swojej małej działalności pracownika - działalność w Katowicach, praca to obsługa klienta. Jedyne wymagania to Angielski B2, niemiecki B2, prawo jazdy, podstawy komputera wiadomo i tyle, doświadczenie niewymagane - ile byście takiemu pracownikowi zaoferowali? Wiem, że za minimalną nie ma szans przez niemiecki ale UoP i 5200-5500 brutto będzie ok myślicie?
#katowice #pracbaza #korposwiat #praca #niemiecki
#katowice #pracbaza #korposwiat #praca #niemiecki

Mirkosoft +28

Jestem stosunkowo nowy w świecie nodejs, NPM itp.; obecnie w sumie używałem tego do kompilowania SASSa i jakiegoś live-servera do nauki. Wczoraj, bez żadnych zmian z mojej strony, przestał mi działać kompilator SASS. Nie przejmując się tym zbytnio odpaliłem go znów (wcześniej działał z flagą
-w) - nic.Restart pc nie pomógł, więc przeinstalowałem cały node (windows here). Po Instalacji nowego node (i stabilna i najnowsza), przy próbie uruchomienia dowolnego polecenia