Wpis z mikrobloga

@pindolino: nawarzyli piwa to musza teraz wypic, wiadomo bylo ze odpowiedz bedzie w takim tonie ale i tak jeszcze hejt sie poleje, no ale przynajmniej za pare dni bedzie spokoj, splynie to naturalnie do sciekow wypoku
  • Odpowiedz
@x-kom: Nic się nie zmieni bo nie rozumiecie natury swojego błędu. Chcieliście wyciągnąć od gościa 100zł lub zmniejszyć wartość produktu MIESIĄC po finalizacji umowy sprzedaży, nie ważne czy wg. was słusznie czy niesłusznie ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@NERP: Ja rozumiem z ich wypowiedzi, że dają Ci tego antywira za free i kupon na 50pln przy zakupach za min. 51pln. Czyli de facto możesz coś za 51pln kupić w cenie 1pln. No i najważniejsze, że nie dezaktywują klucza oraz nie chcą dopłaty ani zwrotu laptopa. A z Twojego wpisu wynika jakby jednak cały czas był jakiś kwas.
  • Odpowiedz
po opublikowaniu sprawy na wykopie (...) z wlasnej woli zaoferowali maly gratis


Jedno przyczyną drugiego, zwłaszcza ich wola była od niechcenia gdy zobaczyli aferę.

wasze krzyki, ze to "wymuszenie", kryminal bez mala jawi mi sie glownie jako forma dodatkowej presji w celu osiagniecia jak najwiekszej korzysci


Ja nie krzyczę, by dali więcej i takie tam. Tylko że próbują się wybielić niskim kosztem, dając coś co jest wręcz nieużyteczne dla człowieka ze zdrowym
  • Odpowiedz
@ValandilNW: Napisałem w komentarzach że ja nic od nich nie chce, a z kodu jak chcą to niech zrobią #rozdajo.
Mi wystarcza że przestaną mnie nękać telefonami.
A że sporo osób prosiło to wstawiłem screen z odpowiedzią i podsumowałem wartość.
  • Odpowiedz
@NERP: Ty nam stówkę, ale my Ci jak coś 50zł i z d*py licencję na jakiegoś AntyVira bo i tak nie schodzą. Szanująca się firma wiedząc, że dysponujesz ograniczonym budżetem wysłałaby co najmniej drugiego lapka w gratisie, żeby już całkowicie się nie pogrążyć.
  • Odpowiedz
@kajocfc:

powinni zwolnić tego buraka co żebrał o te 100zl od OP'a. Niby sprawa załatwiona, ale posmak cebuli pozostał. Niestety jeszcze sporo czasu minie zanim firmy w Polsce doscigna zachodnie firmy w obsłudze klienta.


@kajocfc: Jak znam życie to jakiś manager się dopieprzył do osoby która sprzedała sprzęt z takim rabatem i kazał odkręcić transakcję. Pewnie psuło mu to wyniki w Exelu i bał się że straci premię. ( ͡
  • Odpowiedz
@NERP: Nie mogą Ci deaktywować klucza który masz zapisany w UEFI (na fakturze nawet nie widnieje osobna pozycja także to nie jest klucz box) nie mają takiej mocy umów z ms oraz z producentem sprzętu xD co za #!$%@? strzał w kolano. Pewnie było tak że ktoś kto udzielił rabatu (szaraczek) dostał zjeby i starali się odkręcić a że szło przez kilka osób także strzał w kolano. . . podwójny.
  • Odpowiedz
Nie zesrajcie się wykopki, przeprosili i co mają więcej zrobić, #!$%@?ć wam gałę bo nikt wam nie chce? XD

WALCZ MIRKU!!!!! NIE DAJ SIĘ PRZEKUPIĆ ANTYWIRUSEM!


Ale o co ma walczyć? OP zamiast "wybaczyć" i skasować tematy to teraz wielce atencjonuje, hurr durr nic od nich nie chce foch XD

Wykopki wykopki <3 XD
  • Odpowiedz