Wpis z mikrobloga

@x-kom: nieprawda, nic nie zostanie zweryfikowane i wyjaśnione. To Wasza normalna polityka i udajecie pomyłkę tylko dlatego że op rozkręcił aferę. Przy każdej kolejnej podobnej sytuacji będziecie robić to samo co z opem na początku. Zamiast się kajać i udawać, może czas pomyśleć o zmianie polityki wobec klienta na poziomie całej organizacji?
  • Odpowiedz
Nie rozumiem tych wszystkich komentarzy wytykajacych roszczeniowość i januszowstwo OP-a.
XD
Januszowaniem i roszczeniowym podejściem jest to, że kupując produkt po ustalonej cenie, nie masz ochoty zapłacić więcej?
XD
Jak kupicie coś na Allegro i po tygodniu sprzedawca napisze Wam, że w sumie się namyślił i wolałby sprzedać produkt 10% drożej, to wyślecie mu kolejny przelew na 10% ceny, którą zapłaciliście?
  • Odpowiedz
@NERP: Weź to zgłoś do UOKiK najnormalniej w świecie. Po co się szarpać z oszustami, jak wystarczy jedna wizyta pana urzędnika i faja zmięknie. Bo im już się nie odważą wciskać kitów.
Albo olej sprawę, nie odpowiadaj na ich maile, bo nie masz takiego obowiązku, a jak cofną Ci licencję, to robisz im wjazd z państwowymi organami (a co jak co, ale obecny rząd lubi nękać przedsiębiorców)

Jeszcze jakby tylko na
  • Odpowiedz