Wpis z mikrobloga

@NERP: Czyli reasumując: " Skonsultowaliśmy się z prawnikiem, który nam powiedział, że nie mamy prawa żądać od Pana tych pieniędzy, a tym bardziej dezaktywować systemu. Nasz błąd, przepraszamy" ( ͡° ͜ʖ ͡°) Napisz im teraz, że jednak możesz dopłacić te 100zł xDD
  • Odpowiedz
Nie chce mi się sypać #!$%@? i obrażać debili bo to nie ma sensu. Dodam, że jak widzę pisanie w liczbie mnogiej (przeanalizowaliśmy, sprawdziliśmy) to nóż się w kieszeni otwiera. I jeszcze to zwalanie winy na doradcę (oczywiście kłamstwo). Dno i metr mułu.
  • Odpowiedz
co się tam dzieje w tym x-komie? Parę lat temu jeszcze tak nie było, sam kupowałem tam wiele rzeczy i nigdy nie było problemu, a teraz jakieś cyrki ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Arktosik: mogliby zwyczajnie przeprosić, mleko się rozlało, i nawet jakby rozdali parę lapków za free to nic by to wizerunkowo nie dało( ͡° ͜ʖ ͡°) wystarczyło napisać 'sorunia ziomuś, kwas wyszedł, nie chcemy od Ciebie nic, niech lapek służy, zapewniamy że już tak nie zrobimy" a nie jakieś gówno fanty rozdawać z nadzieją, że OP napisze na wypoku "x-kom to jednak spoko jest" ( ͡°
  • Odpowiedz
@Atreyu: Fajnie, ze sie tak szeroko usmiechasz, ale zdania nie zmienie. Blad zostal naprawiony, sprawa dla klienta skonczyla sie pomyslnie, 50 zeta w prezencie (pomijajac juz ten antywirus)to mily bonus. A ty iksdeduj ile dusza zapragnie, przeciez jest wolnosc slowa i smiechu.
  • Odpowiedz