Wpis z mikrobloga

Matura napisana i trzeba wybierać studia, problem w tym że mam problem z wyborem :<
Interesuje mnie programowanie, ale z moją maturą chyba na żadną infe się nie dostanę (z matmy podstawowej- 96% a rozszerzenie tak 30-40%, gdybym lepiej fizyke napisał ale spodziewam się maksymalnie 20%, ang podstawa 80+ a roz około 60) Celuje w Wrocław i chyba #pwr więc pytanie do was czy polecacie jakiś swój kierunek na który przy okazji się dostanę? Mam wakacje więc fizykę mogę nadrobić. Żałuję trochę że infy nie pisałem, zawsze więcej punktów no ale trudno. A no i wiem że studia to strata czasu i lepiej olać więc nie trzeba mi przypominać :D
#studbaza
  • 11
  • Odpowiedz
@DoubleWu: Na Wydziale Elektroniki masz jeszcze oprócz infy Cyberbezpieczeństwo, Elektronike, Telekomunikacje i Teleinformatyke. Studiuję Telekomunikacje i mogę powiedzieć, że potem przy wyborze specjalności możesz zdecydować czy programowanie jest dla Ciebie okej i bierzesz speckę z programowaniem (Java tam jest, trochę Matlaba, nie wiem jak z C+) czy może np sieci. Z teleinfą jest chyba podobna sytuacja, ale nie potwierdzę tego. Cyberbezpieczeństwo nowy kierunek, nie wiem jakie progi
  • Odpowiedz
@DoubleWu: Ciekawiej robi się dopiero na późniejszych semestrach, generalnie okej, ale potem żeby pracę znaleźć to jednak w domu samemu trzeba dłubać w tym, co Cię ciekawi
  • Odpowiedz
@ZnienawidziszMnie: Gdybym miał wymienić główne powody to myślę że:
Poznawanie nowych ludzi
Chęć do nauki, w szkole średniej zacząłem się uczyć dopiero od 3 klasy i całkiem fajnie mi się robiło te zadanka :D
Papierek nie potrzebny ale niby pomaga
Życie studenckie (Spokojnie wiem, że na porządnych studiach to się siedzi i praktycznie uczy ale widząc po znajomych da się połączyć naukę i zabawę)
U mnie w rodzinie mam dwie osoby
  • Odpowiedz
@DoubleWu: zależy gdzie, jak ja się chciałem dostać to na pwr wydział elektroniczny miał najwyższy próg.