Wpis z mikrobloga

#csharp #unity3d #programowanie
Witam mirki

Może i trywialne pytanie ale troche się zaciąłem, otóż mam dane ułożone w taki sposób:

1
2
1
8
001000
000010
000001
001000
001000
000010
000001
000100
000001
000010
100000
000010
010000
000100
100000
000010
100000
010000
>end

jest to pojedynczy blok zawierający ruchy mojej postaci. Tych bloków mam około 10k i każdy z nich jest różnej długości, jednak każdy kończy się kluczowym stringiem >end. Pierwsze 4 wartości to pozycja. Pytanie jest następujące:

Jak napisać funkcję, która pominie mi pierwsze 4 linijki w bloku, wczyta do tablicy/listy resztę bloku (każda linijka to potrzebna mi osobna tablica 6-elementowa) i zamknie plik, następnie gdy skończe co mam do skonczenia całość ruszyła od początku i wczytała kolejny 'blok'??? Jak wspomniałem bloku są różnej wielkości

Dzięki z góry :D może i trywialne ale trochę za długo na tym siedze :/
  • 7
@sorhu: z zapamiętaniem miejsca w pliku w którym ostatnio czytałem. Również nie wiem jak zaprojektować pętlę, która będzie mi czytała linie aż do znaku >end. Nie wiem również jak oznaczyć pominięcie pierwszych 4 linii na każdej iteracji by nie czytał mi od początku i poprostu pomijał 4 pierwsze linie.
Niestety przerzuciłem sie z innego języka na unity i c# więc troche nie ogarniam StreamReadera :/