Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko210
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Lacwik

Lacwik

Dołączył 9 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 50
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 50
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
Lacwik
Lacwik 23.08.2018, 20:35:32
  • 1
#sql #programowanie

Ok, mam tabelę:

Assignment
[UserId]
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
23.08.2018, 20:52:45
  • 0
@SuppressWarnings: subquery returned more than 1 value. This is not permitted when subquery is used as an expression
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
23.08.2018, 21:04:22
  • 0
@SuppressWarnings: podziękował, prosta rzecz a dziura w mózgu i sie z tym męczyłem za długo. Przypomnisz mi jeszcze prosze jaka była dyrektywa na niepożądane duplikaty?
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 27.07.2018, 09:01:34
  • 1
#francja #poi #juggling
Siemano, złożyło sie tak że wylądowałem we Francji w miejscowości Port Grimoud niestety bez sprzętu ogniowego, czy ktoś wie w jakiego typu sklepie dostanę poiki ogniowe i parafinę?
Lacwik - #francja #poi #juggling
Siemano, złożyło sie tak że wylądowałem we Francji ...

źródło: comment_SPnrivNtVX1o57PzneKNsrYtaJXVvw1g.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

88roman
88roman
88roman
27.07.2018, 09:16:53
  • 1
@Lacwik: w każdym sklepie z poikami ogniowymi
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 25.06.2018, 16:58:14
  • 1
#cpp #programowanie #algorytmy

https://hastebin.com/iqoseruyon.cpp

Algorytm Karpa Rabina na wyszukiwanie wzorca, ktos wie dlaczego dostaje taki error?:
Lacwik - #cpp #programowanie #algorytmy

https://hastebin.com/iqoseruyon.cpp

Alg...

źródło: comment_VBugy57Zy0tYnzHvvwQzypy6EFd82izD.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
25.06.2018, 17:07:24
  • 0
@artikow może inaczej, dla małego tekstu i wzorca działa zajebiście. Problem polega na tym, że mam wzorzec długości do miliona znaków, tak samo jak tekst po którym sie poruszam. Nie moge znaleźć nigdzie informacji o zakresie stringa :/
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 14.06.2018, 20:43:59
  • 3
#programowanie #java #algorytmy

Generowanie labiryntu, algorytm Wilsona

Jak zaradzić temu, żeby korytarze nie łączyły się w jeden "szeroki" korytarz?

https://hastebin.com/huyogiwino.java
Lacwik - #programowanie #java #algorytmy

Generowanie labiryntu, algorytm Wilsona
...

źródło: comment_YvGSEl9Xjg69hy5ZNlLhDyDLpK5dGt6e.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
14.06.2018, 20:49:23
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 14.06.2018, 13:32:16
  • 1
#programowanie #java #javafx

Hej, wziąłem się za losowe generowanie labiryntu z wykorzystaniem algorytmu Wilsona. O ile sam algorytm działa sprawnie (chyba) to mam problem z wizualizacją. Otóż wykorzystuję JavaFX do rysowania. W całosci kodu opieram się na GridPane oraz własnej tablicy obiektów. Cała logika wykonywana jest na mojej tablicy, natomiast samo rysowanie wykonuje na GridPane po prostu na odpowiadających koordynatach tworzę Rectangle() z odpowiednim kolorem.

Pytanie jest następujące.
Lacwik - #programowanie #java #javafx

Hej, wziąłem się za losowe generowanie labir...

źródło: comment_BOYhRDBmHisoZb9wKnKLCOeJTW0DzUed.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
14.06.2018, 13:52:03
  • 0
@Algeroth: nie, chciałem puścić algorytm i wyrysować siatkę
na sam koniec
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 08.06.2018, 15:09:50
  • 2
#java #programowanie

Jak za pomocą Javy Swing stworzyć siatkę kwadratów? Zależy mi na tym, aby każdy obiekt kwadrat miał swoją pozycję oraz pole odpowiedzialne za kolor, tak by mogły mieć kolory niezależnie od siebie. Właściwie o co pytam to jak narysować siatkę własnych obiektów?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
08.06.2018, 15:19:03
  • 0
@Brodeon: musze tylko zwizualizować dzisłanie generowania labiryntu, wykorzystanie JavyFX wydawało mi się strzelaniem do muchy z armaty
Niemniej jak pokażesz mi jak to zrobić to się z chęcią przerzucę :D
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
08.06.2018, 16:20:31
  • 0
@bladykiel: dążę ostatecznie do uzyskania mniej więcej takiego efektu:
https://www.youtube.com/watch?v=_qX5mIrAjtU
labirynt bedzie składał się z kwadratów, chodzi mi bardziej o dostęp do każdego poszczególnego, po prostu nie umie Swinga i rysować xD
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 04.06.2018, 16:06:25
  • 2
#cpp #programowanie #algorytmy

Pomocy, czas mnie goni a mam zaćmienie

Wyszukiwanie wzorca w pliku tekstowym, z liczbami decymalnymi oraz hexadecymalnymi. Korzystam z algorytmu Karpa-Rabina wykorzystującego hashowanie wzorca:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rabin%E2%80%93Karp_algorithm
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik 04.06.2018, 08:44:01
  • 1
#cpp #programowanie

Czy jestem w stanie iterować po tekście w pliku w miare sensowny sposób tak jak po tablicy charów?
Piszę program wyszukujący wzorzec w tekście z zastosowaniem algorytmu Karpa-Rabina i staram się uniknąć sytuacji, gdzie będę musiał zasysać wszystko do stringa (domyślnie będą to duuże teksty)
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
04.06.2018, 08:52:20
  • 0
@Razi91: czy fragmentem pliku może być po prostu jedna linia? tylko boję się sytuacji, gdzie słowo będzie rozbite na 2 linijki lub gdy wzorzec bedzie zawierał spacje a słowo będzie rozbite :/
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
04.06.2018, 08:55:35
  • 0
@Philopolemus_Fronius: nieokreślone, pierwsze testy to 20k+ słow, potem wpadają całe książki
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 03.06.2018, 15:06:08
  • 3
#cpp #programowanie

Jak sprawdzić czy dany wektor leży nad/pod innym wektorem?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
03.06.2018, 15:11:12
  • 0
@TheNewIcek:
Lacwik - @TheNewIcek:

źródło: comment_1HlDeLiG0vKnP48wvatc74x8nspTZ6yE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
03.06.2018, 15:12:41
  • 1
@TheNewIcek: w układzie kartezjańskim, wyobraź sobie że pada deszcz a wektor jest dachem. Muszę policzyć jak one na siebie nachodzą i jaką cześć "dachu" znajduje się "pod dachem" :P mam nadzieje że zrozumiale xDD
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
03.06.2018, 15:19:25
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 28.05.2018, 11:00:08
  • 1
#cpp #programowanie

Czemu moja funkcja generuje mi -nan(ind) jeśli siedzi tam if który mówi, ze dla punktu 0,0 wynik ma być 0?

https://pastebin.com/tCRgZMDk
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
28.05.2018, 11:05:48
  • 0
juz ogarnięte, nie wazne
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 24.05.2018, 11:42:34
  • 2
#cpp #programowanie

Mam zbiór punktów dwóch typów, powiedzmy duże i małe. Algorytmem Grahama wyznaczyłem otoczkę wypukłą z dużych. Jak mam policzyć ilość małych punktów znajdujących się wewnątrz niej?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Razi91
Razi91
24.05.2018, 11:45:57
  • 3
http://0x80.pl/articles/point_in_polygon.html
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 22.05.2018, 14:13:04
  • 2
#csharp #unity3d #programowanie
Witam mirki

Może i trywialne pytanie ale troche się zaciąłem, otóż mam dane ułożone w taki sposób:

1
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
22.05.2018, 14:24:38
  • 0
@sorhu: z zapamiętaniem miejsca w pliku w którym ostatnio czytałem. Również nie wiem jak zaprojektować pętlę, która będzie mi czytała linie aż do znaku >end. Nie wiem również jak oznaczyć pominięcie pierwszych 4 linii na każdej iteracji by nie czytał mi od początku i poprostu pomijał 4 pierwsze linie.
Niestety przerzuciłem sie z innego języka na unity i c# więc troche nie ogarniam StreamReadera :/
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
23.05.2018, 10:17:21
  • 0
@Wextor: chodzi o MLP, supervised learning. Każda linijka z 1 na odpowiednim miejscu to informacja dla perceptronu, jakiej odpowiedzi się od niego spodziewam.
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 13.05.2018, 22:32:26
  • 2
#csharp #unity3d #unity

https://pastebin.com/wD00Umkf

Czemu generuje mi się taki błąd? wszystko wydaje sie być ładnie pozamykane...

Assets/Scripts/Ai.cs(187,28): error CS1525: Unexpected symbol Debug', expecting ,', ;', or ='
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
13.05.2018, 22:54:17
  • 0
Przepraszam, jest ok. Unity generuje podgląd live z VS17 i niestety coś akurat mu nie pykło. Po odpaleniu działa dobrze
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 11.05.2018, 21:32:07
  • 1
#csharp #unity3d #unity #stream

Pomocy bo zaraz wyrzucę laptopa przez okno, otóż problem jest wręcz trywialny - zapisać string po stringu do pliku tekstowego.

Zapis odbywa się po osiągnięciu zwycięstwa. Po pierwszej iteracji gry wszystko bangla fajnie, jednak przy następnych wyrzuca exception. Już nie mam pojęcia gdzie może leżeć błąd i zdecydowanie zajmuje mi to więcej czasu niż powinno, błagam o pomoc...

Kod:
Lacwik - #csharp #unity3d #unity #stream

Pomocy bo zaraz wyrzucę laptopa przez okn...

źródło: comment_IZqBPWNX8toKsvOE7NmGgwk1YeiREqx1.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
11.05.2018, 21:48:46
  • 0
@nielegalny_imigrant @mcr90
Po usunięciu słowa kluczowego static i/lub zmiany parametru na StremaWriter("answers.txt", true) wywala następujący błąd:

IOException: Sharing violation on path
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
11.05.2018, 21:57:32
  • 0
@mcr90 a nie robie tego właśnie? StreamWriter otwiera mi plik, zapisuje do niego wartość po czym ręcznie zamykam, chyba że czegoś nie kumam, późna godzina jest...

@nielegalny_imigrant pierwsza iteracja znowu idzie ok, przy drugiej dzieją się dzie rzeczy:
- IOException: Sharing violation on path
- ArgumentNullException: Argument cannot be null.
Parameter name: stream
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
11.05.2018, 22:10:43
  • 0
@jaggi otusz tag, przyznaje sie bez bicia :)
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
11.05.2018, 22:41:35
  • 0
@jaggi
2) FileMode.Append nie chce łączyć się z FileAccess.ReadWrite
4) Oczywiście że powinno sie unikać public ale chciałem to po prostu napisać na szybkości bo potrzebuje jednorazowo tych danych, by użyć ich jako spodziewanego outa perceptronu żeby miał sie jak uczyć. Potem wywalam tek kod
PS. ja również ;)
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 10.05.2018, 00:35:37
  • 4
#unity3d #csharp #ai #artificialintelligence #neural #network

Hej, potrzebuję pomocy koncepcyjnej, otóż tworzę sieć neuronową, która w domyśle ma nauczyć się gry w "bombermana".
Jako wejście perceptronu podaję obiekty z otoczenia bota (głównie sprawdzam czy pole jest bezpieczne czy nie) plus dystans do gracza. Problem mam z outputem, gdyż na samym początku ustaliłem, że będzie to zakres możliwych ruchów do wykonania,
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
10.05.2018, 00:54:54
  • 0
@kyaroru: Co masz na mysli: "obrazki" planszy i w którą stronę powinien się ruszyć? musze go nauczyc zrówno przetrwania jak i sposobu zabicia mnie, a jeden wektor który podam na odpowiedź będzie po prostu jednym ruchem
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
10.05.2018, 01:00:51
  • 0
@kyaroru: Czyli powinienem wymyślić kilka (kilkadziesiąt?) sytuacji w jakich może znaleźć się perceptron (jako input) po czym powiedzieć mu jaki pojedynczy ruch powinien w danej sytuacji wykonać?
Dobrze rozumuje?
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 09.05.2018, 11:45:16
  • 1
#unity3d #unity #csharp

Siema, potrzebuje pomocy z Unity, otóż czy istnieje jakaś gotowa metoda, która pobiera pozycje X oraz Z a następnie zwraca tag obiektu znalezionego?
Chciałbym zebrać inputy dla sieci neuronowej, a dokładnie 49 pól otaczających bota
Lacwik - #unity3d #unity #csharp

Siema, potrzebuje pomocy z Unity, otóż czy istnie...

źródło: comment_Cv1c7JDtk6Xb5BKP1M4iQMYp3xyOC9HU.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wextor
Wextor
09.05.2018, 11:50:36
  • 1
@Lacwik: https://answers.unity.com/questions/532746/finding-gameobjects-within-a-radius.html ?
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 02.05.2018, 11:46:50
  • 1
#cpp #programowanie

Hej, pytanie teoretyczne

char value;

std::ifstream
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

r.....y
r.....y
konto usunięte 02.05.2018, 12:01:14
  • 2
@Lacwik: wnioski wyciągnij sam http://www.cplusplus.com/reference/istream/istream/read/
http://www.cplusplus.com/reference/fstream/ifstream/ifstream/
https://stackoverflow.com/questions/5029840/convert-char-to-int-in-c-and-c
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 02.05.2018, 09:43:16
  • 1
#cpp #programowanie

Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć co się dzieje pod maską takiego rozwiazania? Zmienna 'flag' jest przypisywana w innym miejscu w kodzie, przed wywołaniem tej metody

long flag;

bool
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
02.05.2018, 09:49:24
  • 0
@lajdak: przesuwanie bitowe rozumiem, bardziej chodzi mi o to że do chara przypisuje longa a dalej zwracam to jako boola. No i nie rozumiem samego returna
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
02.05.2018, 09:59:54
  • 0
@vytah: czyli cały wynik zależy od ostatniego bitu zmiennej value? skoro bierzemy na samym końcu AND 0x01 ?
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 27.04.2018, 10:15:11
  • 2
#unity #csharp

Halo potrzebna pomoc
Otóż potrzebuję pobrać pozycję mojego ludka na mapie by potem dzięki niemu pobrać informacje o obiektach go otaczających, z racji tego, że wejscia sieci neuronowej nie moga byc puste, postanowiłem uzupełnić wszystkie puste pola widmowymi klockami by z nich czerpać x i z.
Teraz pojawia się problem, czemuż to pokazany na zdjęciu ludek i biały klocek mają dokładnie te same składowe transform jednak
Lacwik - #Unity #csharp

Halo potrzebna pomoc
Otóż potrzebuję pobrać pozycję mojeg...

źródło: comment_dTUCn5Ozb5Qmu8c3dxmUJVWvC9YSZ6sR.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gozdaGB
gozdaGB
gozdaGB
27.04.2018, 10:21:52
  • 0
@Lacwik: Lewy górny róg, Masz tam button Component, a pod nim Napisane Center, kliknij w to center (z zaznaczonym ludkiem) i być może się dowiesz.
  • Odpowiedz
daedalus_pl
daedalus_pl
27.04.2018, 10:24:25
  • 1
czemuż to pokazany na zdjęciu ludek i biały klocek mają dokładnie te same składowe transform jednak znajdują się w innych miejscach?


@Lacwik: Sprawdź pozycję obiektów zagnieżdżonych, bo pewnie tutaj leży problem.
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik 22.04.2018, 11:32:57
  • 1
#cpp #algorytmy

Siema, staram sie zaimplementowac algorytm Prima dla minimalnego drzewa rozpinającego, mój problem pojawia sie w miejscu, gdzie sprawdzam jakie krawędzie należą do danego wierzchołka.
Niby jak siedze w środku funkcji to wszystko ok, jednak jak tylko jej działąnie dobiegnie końca to vector, który podaje jako ostatni argument funkcji nagle staje sie pusty. Nie mam pojęcia dlaczego

void getConnections(Apex apex, Connection* arrayConnections, int arraySize, std::vector vectorConnections) {
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lacwik
Lacwik
Autor
22.04.2018, 11:33:42
  • 0
wstawie zdjecie dla lepszej widocznosci
Lacwik - wstawie zdjecie dla lepszej widocznosci

źródło: comment_nXsAEsSxwxksaHOfpZ42PmGbH2vzVasH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Lacwik
Lacwik
Autor
22.04.2018, 11:48:29
  • 0
@bartekplus: noż kur.. rzeczywiście xD ide spać bo aż sie załamałem że tego nie zobaczyłem
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • żyję... dobra nie mam pojęcia co tu wpisać...
  • Łódź
  • tsnt_poczta@o2.pl

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 27.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking