Aktywne Wpisy

PodniebnyMurzyn +243
Kiedyś wchodziłeś na Wykop i można było w sumie poczytać z ciekawością większość tagów. Dziś większość tagów trzeba mieć na czarnej, żeby z ciekawością poczytać wykop xD
To tak apropos nowej wykopowej wojny psiarze vs niepsiarze
To tak apropos nowej wykopowej wojny psiarze vs niepsiarze

waro +62
Wymęczyłem 2 sezon... ze szczególnym naciskiem na słowo "wymęczyłem".
1 sezon był dla mnie po prostu ok. Nie porwał, ale dał trochę przyjemności. Za największą jego wadę uznałem dosyć małą ilość humoru sytuacyjnego. Ot, cały sezon to był taki zbiór skeczy, mniej bądź bardziej udanych.
W 2 sezonie zmienia się to diametralnie... i wyszło po prostu fatalnie.
I
1 sezon był dla mnie po prostu ok. Nie porwał, ale dał trochę przyjemności. Za największą jego wadę uznałem dosyć małą ilość humoru sytuacyjnego. Ot, cały sezon to był taki zbiór skeczy, mniej bądź bardziej udanych.
W 2 sezonie zmienia się to diametralnie... i wyszło po prostu fatalnie.
I
źródło: images
Pobierz




a = GetComponent ();
a = GameObject.FindObjectOfType(typeof(cosTam)) as cosTam;
Dlaczego w Unity, C#, wymagane jest dopowiedzenie jeszcze, że poszukiwanym obiektem jest np. CosTam jako (as) coś tam? Dlaczego muszę doprecyzowywać po "as" jeszcze to, skoro już wcześniej wyraziłem się, że typeoff to jest właśnie cosTam? :)
#unity3d #unity #unity #gamedev #csharp
Dziękuję za odpowiedź.
EDIT: i dlaczego musze jeszcze powiedzieć że a to weź komponent od skoro już na dzień dobry stwierdziłem/zdefniowałem sobie, że
cosTam a;
Popatrz na to tak: twoja metoda przyjmuje argument typu Type. Ten Type jest w zasadzie takim samym typem zmiennej jak choćby string, int czy twoje cosTam. Zmienna typu
Typeprzechowuje informację o dowolnym typie (trochę taka incepcja), czyli może np. zawierać informację o intach, o stringach czy czymkolwiek innym, ale sama zawsze pozostaje zmienną typu Type.Kompilator