Aktywne Wpisy
uncle_freddie +365
Rajd Zalewskiego w poprzek boiska
MIRROR Z DŹWIĘKIEM: https://streamin.one/v/5705723d
#mecz #meczgif #reprezentacja #liganarodow
MIRROR Z DŹWIĘKIEM: https://streamin.one/v/5705723d
#mecz #meczgif #reprezentacja #liganarodow
latarnikpolityczny +172
#mecz
Proszę o jakiś code review (。◕‿‿◕。)
link do repo
Chyba mój ostatni lub przedostatni projekt w javafx (w planach mam jeszcze game of life ale to może już w javascripcie). Teraz lecę już w Springa ᕦ(òóˇ)ᕤ
- dużo magic numbers
- niefinalne, niestatyczne pole w klasie ColumnPair.X
- "private static int points = 0;" niepotrzebnie static
- Birbo.animationState przyjmuje tylko dwie wartości, zmień na boolean (albo enum jeśli będzie więcej stanów)
- kod w pakiecie domyślnym to antypattern: https://stackoverflow.com/questions/7849421/is-the-use-of-javas-default-package-a-bad-practice
- Columns jest wątkiem, a nigdzie z tego nie korzystasz(?)
- w forze w Columns (24 linia) masz jakąś logikę, że "jeżeli cośtam na i-tym elemencie to usuń i-ty element" a zaraz potem znowu getujesz i-ty element z kolekcji (czyli możliwe że inny). Potencjalnie może tu polecieć IndexOutOfBoundsException
Mam jeszcze pytanie co do pic rel, ktorej wersji z tych dwoch uzywac?
nie da rady po prostu return condition bo musze ziterowac po wszystkich elementach, czyli albo robie lokalna zmienna albo mam dwa razy return
jeszcze chyba z interfejsem mozna to zrobic ale to nie chcialo mi sie bawic w to xD
public boolean isPointScored() {
return columnPairs.stream()
.filter( cp -> cp.getX() == bitbPosX)
.anyMatch()
}