Wpis z mikrobloga

@FLOLPROBA: pozyteczne jest lapanie piratow drogowych ktorzy nie stosuja sie do przepisow i lamia predkosc o 20 km/h. Warunki atmosferyczne zapewne byly kiepskie (sliska nawierzchnia) a twoje jojczenie i biadolenie jest w stylu pijanego janusza, ktory wsiadl za kolko no ale przeciez "panie wladzo jak tylko 5 kilometrow niedaleko mam od szwagra i po prostej drodze". I nie w twoim interesie jest rozsadzanie czy przepis jest adekwatny czy nie - jestes
Jak mnoe rozbijają takie bezrefleksyjne roboty, które ściśle przestrzegają prawa, szczególnie kodeksu drogowego xd nawet mi was nie żal
Na autostradzie jak pojade 150 to pirat, ale na Autobahnie 300 mogę legalnie to luz? Macie autonomiczne mozgi czy juz jestescie podlaczeni kablem do systemu? W kazdym kraju w kazdej kwestii są inne regulacje prawne, to nie jest cos ostatecznego dla myślącego czlowieka, tylko dla takich tepych botów jak wy ))¯_(ツ)_/¯
I sram
@FLOLPROBA: Jak w tym kraju ma być lepiej jak wykopki lubią być ruchani w dupe i jeszcze bronią policjantów? XD Choćby ich zatrzymali na przejściu dla pieszych o 3:00 bo przeszli na czerwonym (gdzie nic nie jechało) to oni i tak im jeszcze podziękują XD

Tutaj przykład typowego wykopka, nie ma nawet prawka a będzie się wypowiadał XD

I bardzo dobrze, lepiej pisz gówno posty na wykopie, niż masz się wlec
Pobierz
źródło: comment_iOjbJ2VqfM66HdQ2o8MsqX0XLrpU3eyO.jpg
@SmallCaracan: jak w tym kraju ma być lepiej, gdy:
- jeżdżę szybko, ale bezpiecznie (mamy jeden z najgorszych wyników w Europie jeśli chodzi o wypadki na drogach, wyprzedza nas tylko Łotwa i Bułgaria, gdy najbezpieczniejszy Szwecja, gdzie drogi często są ośnieżone i oblodzone).
Filmiki z polskich dróg doskonale pokazują, że nie chodzi o drogi, tylko raczej o mentalność - nie niewolnika, tylko pana drogi. Podwójna ciągła? Wyprzedzanie na pasach? Czerwone? Ograniczenie?
@boguchstein: ja bym powiedział ze to nie tylko mentalność a raczej brak umiejętności - podajesz przykład Szwecji gdzie akurat umiejętności kierowców są na wysokim poziomie. Prawo tez jest tam skonstruowane dla kierowców - przykład jedstes na skrzyżowaniu sam w środku nocy? Nie masz obowiązku użycia kierunkowskazu. W Polsce natomiast nie uczy się nowych kierowców umiejętności prowadzenia tylko umiejętności zdania egzaminu. Gdzie się zatrzymać na pewno bo tam egzaminator uwala.
@FLOLPROBA: z tym, że raczej nikt by się w Szwecji nie obruszył, gdyby złamał przepisy i poniósł z tego tytułu konsekwencje. Nie trzeba mieć niebywałych umiejętności, żeby utrzymać prędkość taką, jaka jest na słupie. W Polsce istnieje takie mocne przeświadczenie, że te 5-10 minut na trasie cie zbawi. Do totalnych absurdów dochodzi, gdy poruszymy temat kierowców zawodowych na busach i tirach. To jest po prostu inna mentalność, a nie przepisy lepsze.
@boguchstein: przytoczyłeś statystykę wypadków a nie przekroczenia prędkości i ja do tego się odnosiłem. Zgodzę się ze nie trzeba umiejętności żeby utrzymać ograniczenie ale prędkość nie zawsze jest bezpośrednia przyczyna wypadkow. Jak będzie mgła śnieg lód to będziesz jechał przepisowo czy tak żeby się nie rozwalić?
jak w tym kraju ma być lepiej, gdy:

- jeżdżę szybko, ale bezpiecznie (mamy jeden z najgorszych wyników w Europie jeśli chodzi o wypadki na drogach, wyprzedza nas tylko Łotwa i Bułgaria, gdy najbezpieczniejszy Szwecja, gdzie drogi często są ośnieżone i oblodzone).

Filmiki z polskich dróg doskonale pokazują, że nie chodzi o drogi, tylko raczej o mentalność - nie niewolnika, tylko pana drogi. Podwójna ciągła? Wyprzedzanie na pasach? Czerwone? Ograniczenie? Gówniany stan
Jak w tym kraju ma być kiedykolwiek normalnie, jeśli nawet dostosowanie prędkości samochodu do obowiązujących ograniczeń przerasta możliwości tutejszej populacji. Nie dość, że OP ma ból dupy o słusznie zasądzony mandat to jeszcze zleciała się chmara amatorów przerdzewiałej motoryzacji zza Odry, która popiera łamanie przepisów w imię #!$%@? wie czego.
Wracać do piwnicy, aspołeczne larwy.
@FLOLPROBA ja kiedyś w nocy jechałem 75 na 50 i policja za mną cały czas jechała ale nie oznakowanym i nie wiedziałem, potem patrzę i włączyli koguty, myślę sobie w dupie jestem tera ale tylko sprawdził dokumenty, podziękował i papa xD
@xqwzyts: podam jeszcze przykład jaki niedawno miał miejsce u mnie w miejscowości. Po kilku potrąceniach na pasach policja wpadła na pomysł ze będzie ustawiać się na najjbarfziej ruchliwych przejściach i będzie tam stała używając kogutów (bez dźwięku same lampy). I co można zrobić coś dla bezpieczeństwa bez łapanek? Można! I takie akcje jak najbardziej maja sens a nie łapanie na prostej drodze w środku nocy.
@mavierk: @chudzislaw: z jednej strony racja, bo jechał szybciej niż pozwalały przepisy, a z drugiej sporo komentujących na wypoku zapominają, że to prawo jest dla ludzi, a nie ludzie dla prawa i naprawdę, jest mnóstwo dróg pozwalających bezpiecznie rozwinąć np. 90km/h, ale jest ograniczenie do 50 czy 70. Jeśli ktoś tego nie widzi, to chyba faktycznie nie jeździ. Sami sobie powinniśmy ustalać prawo według potrzeb, a nie traktować to jak
@FLOLPROBA: Też dostałem mandat o 3 w nocy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na zadupiu, jadąc 78/60, dostałem z górnej półki bo "się ścigałem"... dostawczakiem i pocieszeniem dla mnie miało być to, że kolega dostanie 500 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A gość po prostu mnie wyprzedził, bo jechałem za wolno.
@FLOLPROBA: w moim mieście przed dość niebezpiecznym przejściem postawili zwalniacze(2 razy mnie prawie przejechali na nim wymijacze na pasach osrane), ale i tak codziennie widzę taksówy i sebixów cisnącym torowiskiem, żeby to ominąć - mentalność panie, mentalność.
@FLOLPROBA: Czy mieli prawo wystawić mandat? Tak. Cel poprawy bezpieczeństwa bierze się pod uwagę uchwalając prawo, potem po prostu się je stosuje. Policjant nie powinien być panem i władcą oceniającym kto naruszył zasady bezpieczeństwa, a kto nie. Policjanci są różni, jeden będzie patrzył racjonalnie, drugi będzie na to za głupi, a trzeci po prostu weźmie łapówę :) To na etapie tworzenia prawa trzeba uchwalać takie przepisy, aby były powszechnie akceptowane i