Aktywne Wpisy

MonazoPL +39
Ruszamy z nowym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
źródło: millennium 900 zł
Pobierz
Je22 +173





czy unorderedmap posiada coś takiego jak puste pole? mam konstrukcję
std::unorderedmap hashMap{ hashMapsize };
wstawiam własne obiekty na pola o kluczach 3 oraz 4 i teraz tak, algorytm przeszukuje pola w dół, jego warunkiem stopu jest znalezienie pustego pola. Czy pola #1 oraz #2 są puste czy po prostu nie istnieją? Nie mam pomysłu gdyż:
hashMap.at(4) - zwraca obiekt z pola 4
hashMap.at(5) - exception
Myślałem jeszcze o uzupełnieniu tablicy własnymi obiektami o parametrach 0,0 przy jej tworzeniu i warunkiem stopu byłoby znalezienie właśnie takiego elementu. Czy to dobra droga?
Powiedzmy że mam wstawione dwa obiekty #1 i #2, chce sprawdzić czy na polu o kluczu #3 coś sie znajduje