Wpis z mikrobloga

@kasztan00: Moje odczucia były inne. Ale toczyłem się większym - Xem, no i nie wiem, jak drogi są kręte w Norwegii. Testowałem w Szwajcarii w 300km podróży w jedną mańkę. Prawie zero zmęczenia i tym bardziej ekodrivingu. Rozumiem Cię jednak. Przy wyborze auta na długie lata fajnie mieć pełne zadowolenie z jego zachowania.
@khurghan:
1. No to faktycznie, zle to ująłem, chociaż taka trasa jednego dnia tez mi się przytrafiła w Niemczech, ale mój błąd, masz racje.
2. 1 podróż= 1 dodatkowe tankowanie:)
3. Na jednym tankowaniu przy średniej 150km/h wyszło mi niecałe 900km
@qdt2k:

Dlatego nie potępiam Tesli w żaden sposób. Po prostu widzę w niej na razie wady, które powodują, że nie jest to auto dla mnie. Nie piszę, że NIGDY, ale raczej JESZCZE ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Barnabo_Bazyli:

Nie łap się na marketing jak mucha na lep. W Veyronie nie ma żadnego cudu techniki. Polepiony w szopie Hennessey Venom czyli rurak na bazie Lotusa jest od Veyrona szybszy, a kosztował pewnie 1/10 tego.
W Veyronie masz przestarzały wtrysk pośredni, cztery małe turbosprężarki K03s od KKK, które masz np. też w Skodzie Octavii, skrzynię biegów kupioną od Ricardo (angielska mała firma), napęd AWD od Szwedów, czyli Haldex i do
@Karbon315 Mimo wszystko taka Tesla jeździ jak wściekła ( )

@miki4ever Mam kilka samochodów, ale moje oczko w głowie to właśnie S-Type(kto by się spodziewał xD) 3.0 V6 z 1999 roku po generalnym remoncie, który przeszedł w tym roku.