Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity3d #unity #immakingroguelike
Siema gamedevowe świry.
Słyszałem, że lubicie rogale.
Nadszedł czas pokazać moje brzydkie dziecko i na pierwsze wyjście z mroku wybrałem oczywiście was miraski. Giere składam po godzinach od jakiegoś czasu. Robie prostego roguelike'a w unity inspirowanego klasycznymi crpgami ala diablo 1 i rogalami ala nethack.

Wyrozniac gre ma przede wszystkim:
- hybrydowy system realtime/turn based - kiedy ciągle sie poruszasz, masz wrażenie, że grasz w real time, ale gdy przestaniesz się ruszać gra ujawnia swój turowy system.
- grafika 3d nieczęsto spotykana w roguelikach, ale jednocześnie chce zachować troche ducha prostoty/blokowości/retro feelingu klasycznych rogali.
- obsługa gry ma być prosta jak cep, systemy w niej zawarte też.

troche więcej można przeczytać tu (m.in. co już jest, a czego jeszcze brakuje, troche szerzej o planie na gre)
http://immakingroguelike.blogspot.com/

a tu można zobaczyć w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=4yCPdak_xcs

pzdr!
  • 5