Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Narkotyki nie zawsze spoko- czyli krótka opowieść o tym jak w ciągu 2 lat stoczyłem się z pewnej ścieżki kariery do rynsztoka przez narkotyki. Ku przestrodze.

Zacznę od paru słów o mnie. W tej chwili mam 29 lat, pochodzę z małej miejscowości- przeprowadziłem się do miasta na studia i tu juz zostałem. Pochodzę z (niegdyś) majętnej rodziny (biznes rodziców podupadł przez pare ostatnich lat) z wykształcenia jestem inżynierem.

Zawsze byłem głodny sukcesu, parłem do przodu po kolei realizując swoje cele- od zawsze pieniądze grały ważna role w moim życiu, i posiadanie ich dużej ilości to był mój cel nadrzędny. Studia skończone- ruszyłem na podbój świata. 22 lata- pensja 3200 netto, 23 lata- pensja 4500, 25- 6400, 26,5-7000. I tu zaczęły sie wodotryski. Założyłem własna działalność bo odkryłem nisze na rynku. Z tej działalności na rękę zostawało mi od 9 do 15tys zł miesięcznie. Zaczęły sie drogie kluby, bogate wakacje, prostytutki. Potrafiłem w ciągu jednego wieczoru zostawić w klubach po 2-3tys zł. Byłem pewny ze teraz będzie juz tylko lepiej dlatego wydawałem wszystko co zarabiałem- a czasami nawet więcej. Dodam ze do czasu przełomu nie przepadałem za alkoholem, i byłem przeciwny nartkotykom (pierwszego blanta pod presja gawiedzi zapaliłem w wieku 24 lat).

Mój upadek zaczął sie od pewnej majówki (do tej pory miałem 2-3 krotny kontakt z kokaina która nie zrobiła na mnie przesadnego wrażenia). Pojechaliśmy ze znajomymi na majówkę nad morze- tam pierwszy raz usłyszałem o mefedronie. Kolega posypał kreskę, dał mi stuzłotówke złożona w rulon- wciągaj, nie bądź #!$%@?. Wziąłem rulon w dłoń, przestawiłem do nosa. Hop, najpierw poczułem ostre pieczenie, a za sekundę fala euforii opanowała moje ciało. Poczułem sie jeszcze pewniejszy siebie- mogę wszystko. Z tym cudem osiągnę wszystkie cele nie w ciągu 15 lat a 3!

Co się dzieje u mnie teraz?