Wpis z mikrobloga

#informatyka #studia #programowanie #uek #agh #studbaza #krakow

Jestem w technikum informatycznym w Krakowie, Od paru miesięcy pracuję na połówkę jako programista iOS za normalny w tej branży hajs. Patrząc na to jak dużo się tu uczę zastanawiam się jakie studia wybrać żeby jak najlepiej wykorzystać czas
W pigułce, czy:
UEK inf. stos. + praca na 1/2 od początku == AGH inf. + praca na 1/2 na ostatnich dwóch latach

Nie wiem ile rzeczywiście można wynieść z polskiej uczelni, napewno z mojej perspektywy praca > matma,fizyka. A tego drugiego nie ma na UEKu wgl albo dużo.

Zapraszam do udzielania rad, mile widziane opinie studentów inf. stos. na UEKu.
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 1
Skoro pracujesz juz jako programista to po kiego xi studia. Rozwijaj sie w firmie a jak stwierdzisz ze sie nudzisz rezygnacja i aplikuj do kolejnej.
  • Odpowiedz
@niezdecydowanygeek pomyśl lepiej o tym co będziesz robił za 10 lat gdy programowanie zacznie ci bokiem wychodzić a papier byłby wtedy przydatny.
Może zarządzanie procesami produkcji na polibudzie? Matma i fiza jest, do tego liźniesz zarządzanie zgrają informatyków.
  • Odpowiedz
@niezdecydowanygeek wiadomo że hajs powinien się zgadzać.
Jeśli jednak pracujesz na pół gwizdka to zaoczne nie powinny być tragedią.
Zarówno czasowo jak i hajsowo.

Ew. myśl coś w kierunku biznesowo-ekonomicznym.
  • Odpowiedz
@niezdecydowanygeek: 5k netto czy brutto?

A co do studiów, te przedmioty "niekierunkowe" są zwykle prowadzone tak sobie, przez co raczej nie polecam liczenie na przedmioty gospodarcze na kierunku technicznym.

Rozważałeś pójście na pełny etat i zrobienie inżyniera "w co 2 weekend"?

Anyway, informatyka stosowana nie brzmi źle.
  • Odpowiedz
@meohaw:

Podawanie zarobków brutto to jak mierzenie przyrodzenia z kręgosłupem.

Zaocznych raczej nie rozważam, nie chciałbym się pozbyć weekendów. Chociaż pewnie będę musiał wyzbyć się tego kaprysu i rozważyć za i
  • Odpowiedz