Wpis z mikrobloga

Dla mnie Khorinis to absolutny majstersztyk i wzor jak powinno wygladac miasto w grze.

Porownujac do TES ktorego miasta imponowaly ale byly sztuczne i jakby martwe, Khorinis tętni życiem, mozna sie zanuzyc w tym miescie bo wydaje sie byc prawdziwym.

- Gildia złodziei pod miastem,
- dzielnica portowa ktora jest wyjeta z pod prawa,
- walki za magazynem,
- rzemieslnicy,
- targ,
- gorne miasto dostepne tylko dla bogatych.

Wszystko jest po prostu bardzo spojnie.

PtactwaWiele - Dla mnie Khorinis to absolutny majstersztyk i wzor jak powinno wyglada...

źródło: comment_8GqOhnQYPPHNFZgsVAz50nINMLV8DtCJ.jpg

Pobierz
  • 72
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Mave: Przestań, najgłupsze tłumaczenie ever. Wymyśl sobie całą grę, jak tak bardzo chcesz fabularyzować niedoskonałości. W Gothicu jakoś można było wejść absolutnie wszędzie tak jak byś to zrobił w normalnym świecie. I to było zajebiste i pomimo 16 lat, nie wiem czy jest druga taka gra.
  • Odpowiedz
@PtactwaWiele
@Saper9
@Tasde morrowind był świetny bo był totalnie innowacyjny. Poza tym sama wyspa była niesamowicie ciekawa. Obozy cesarskie, miasto na wodzie, miasto elfów które było jakby wielkim "namiotem", każda lokacja była inna, miała swoją historię, niesamowita sprawa, świata zapraszał do eksploracji. Potem totalny zjazd w Oblivionie. Wszystkie miasta jak z jednego schematu, budowane wg jednego pomysłu, w dodatku symetryczne. Coś strasznego.
  • Odpowiedz
@Hatespinner: Nie, w normalnym świecie nie wejdziesz wszędzie. A jak jesteś o tym przekonany, to idź do sąsiada i postaraj się mu wbić do domu, zobaczymy co na to powie, o ile zdołasz otworzyć drzwi.
  • Odpowiedz
@Mave: No jak nie wejdę? Czy ty masz coś z głową?
Widać, że nie grałeś w Gothica, więc nie mamy o czym dyskutować. Bo jak tam wejdziesz komuś obcemu do domu, to każe ci w---------ć, albo w najgorszym wypadku weźmie sprawy we własne ręce. A jak to jest w W3?
  • Odpowiedz
Przecież w Gothicu nie było drzwi matole.


@Mave: I to jest twój argument odnoście czego? :D Skończ już się ośmieszać.

Truman Show normalnie, ma domy sąsiadów z tektury. xD
  • Odpowiedz
@zykythic: Nie wszędzie, dlatego mogłeś sobie komuś wejść do pomieszczenia. W nowych grach drzwi są i prywatne domy sa poblokowane, to chyba normalne, skoro twórcy dążą do realizmu. Idźcie sobie do sąsiada i spróbujcie mu wejść do domu, polecam.
  • Odpowiedz
Nie wszędzie, dlatego mogłeś sobie komuś wejść do pomieszczenia. W nowych grach drzwi są i prywatne domy sa poblokowane, to chyba normalne


@Mave: Jeszcze nie widziałem magicznie poblokowanych domów, które wpuszczają tylko właściciela. Realistycznie jest właśnie w Gothicu, gdzie możesz dostać się wszędzie, w ostateczności przez włamanie.
  • Odpowiedz
- Gildia złodziei pod miastem,

- dzielnica portowa ktora jest wyjeta z pod prawa,

- walki za magazynem,

- rzemieslnicy,

- targ,

- gorne miasto dostepne tylko dla bogatych.
  • Odpowiedz
@Andrzejku1998: WTF.

Grafika w Gothic > grafika w TES.

Poza tym hamburgery odrzucil poziom trudnosci. Rozbudowa swiata - ok. Tylko czy liczy sie ilosc? Bo swiaty nawet w Skyrmie sa dosc puste, a szkoda. Watki poboczne? Sa ale nawet nie czytasz dialogow bo wyswietlanie ich w morrowindzie nie zachecalo do zaglebiania sie i interakcji z NPC
  • Odpowiedz
Gothic jest popularny glownie w Polsce i Rosji, bo biednych ludzi nie było stać na lepsze komputery.


@Andrzejku1998: Ledwo przestał być zielonką i już p------i. XD
Gothic w momencie wyjścia bił grafiką na głowę wszystkie podobne produkcje w tamtych czasach, a TES3 zwyczajnie zamiatał pod dywan.
Przeciętnie miało się 256-512 ramu, a to dla Gothica wcale nie było dużo.
  • Odpowiedz