Wpis z mikrobloga

Dla mnie Khorinis to absolutny majstersztyk i wzor jak powinno wygladac miasto w grze.

Porownujac do TES ktorego miasta imponowaly ale byly sztuczne i jakby martwe, Khorinis tętni życiem, mozna sie zanuzyc w tym miescie bo wydaje sie byc prawdziwym.

- Gildia złodziei pod miastem,
- dzielnica portowa ktora jest wyjeta z pod prawa,
- walki za magazynem,
- rzemieslnicy,
- targ,
- gorne miasto dostepne tylko dla bogatych.

Wszystko jest po prostu bardzo spojnie.

PtactwaWiele - Dla mnie Khorinis to absolutny majstersztyk i wzor jak powinno wyglada...

źródło: comment_8GqOhnQYPPHNFZgsVAz50nINMLV8DtCJ.jpg

Pobierz
  • 72
  • Odpowiedz
@PtactwaWiele: Przecież takie miasta jak Khorinis są w 90% RPG-ów (chodzi mi o to co wymieniłeś w myślnikach). Piranha Bytes prochu nie odkryli, projektując je po prostu posługiwali się sprawdzonymi schematami.
  • Odpowiedz
@Ojcomitam: @PtactwaWiele: Nie wiem czy system "życia" NPC, ich zróżnicowany schemat dnia i określone zachowania nie były w tamtym czasie dość rewolucyjne. Do tego dochodzi zagęszczenie terenu i mniejsza liczba NPC dzięki czemu są oni bardziej zróżnicowani.
  • Odpowiedz
@PtactwaWiele: Bardzo dobrze zaprojektowane miasto, już pomijając życie świata, to miasto jet przecież malutkie, a ja nie raz się gubiłem w dzielnicy portowej XD
Jakoś to tak zrobili, że miasto wydaję się znacznie większe niż w rzeczywistości, bardzo mi się to podobało ;>
  • Odpowiedz
@Hatespinner: Po pierwsze - po co? Po drugie - w normalnym świecie też możesz wejść do każdego domu? No chyba nie. Twórcy odtwarzali dany świat, a wiadomo że ludzie zamykają swoje domy, zwłaszcza w tak niespokojnych czasach jakie sa zaprezentowane w W3.
  • Odpowiedz
  • 0
@PtactwaWiele ale MMO to nie wymówka bo starusi WoW jakoś problemu nie ma i już 13 lat temu stworzył miasta, które żyją nawet bez graczy (a projektowane są tak, że i gracze stymulują życie).
  • Odpowiedz