Wpis z mikrobloga

#gamedev
Jeśli bym chciał zrobić gierkę, w której się jeździ motorkiem po górach z trochę bardziej skomplikowaną fizyką, w miarę ładną grafiką i tyle to co się lepiej nada #unrealengine czy #unity #unity3d ?
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@SweetNight: mam zmieniać maszyny które działają super ze wszystkim oprócz małych gier w unity? Dlaczego Quake 2 działa super na kompie typu 120 mhz a flappy bird w Unity potrzebuje 2ghz, 4gb ramu plus karte graficzną?
  • Odpowiedz
@psemcio: no i przyznam ci rację, czasami gierki w unity potrafią zamulić ale to nie wina silnika ale gównianego programisty skryptera, który nie potrafi okiełznać możliwości jakie zostają mu dane
  • Odpowiedz
@hciu: garbage collector nie jest taki zły jak go malują ale poleganie na nim to głupota, gdyby ludzie choć trochę się potrafili się wysilić i posiedzieć nad optymalizacją to dałoby się robić gry, które nie wymagają sześciu rdzeni i pierdyliarda giga ramu. trzeba też pilnować czy te wszystkie skrypty się ze sobą nie pogryzą. to w żadnym wypadku nie jest wina silnika, bo skoro tylu ludzi pracowało nad nim przez
  • Odpowiedz