Wpis z mikrobloga

kolejna aktualizacja na temat #regoth czyli otwartej implementacji silnika #gothic jest już renderowanie czcionki a co za tym idzie ruszy się kwestia statystyk postaci pewnie, notatnika z zadaniami itp itd, przy okazji też od razu w dialogach będzie wykorzystana czcionka i trochę poprawiono boxy z nimi, tutaj więcej screenów - http://themodders.org/index.php?topic=26803.msg1267339#msg1267339

link do repo jakby ktoś chciał sprawdzić - https://github.com/degenerated1123/REGoth
#gry #gamedev
Jurigag - kolejna aktualizacja na temat #regoth czyli otwartej implementacji silnika ...

źródło: comment_jkiSlFbvhvHSAV0XjXrcquF2GRmo7yDx.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pustynny_marynarz: do uruchomienia gry natywnie na androidzie, linuxie, dowolnym api(dx11, dx12), ulepszenia jej wyglądu(różnego rodzaju efekty graficzne), dodania nowych zaawansowanych mechanik itp itd, poprawienia bugów i błędów które były spodowane przez silinik itp itd, jak na razie autor skupia się na odwzorowaniu gry 1:1, potem będzie się skupiał nad jakimiś bajerami tj efekty graficzne itp
  • Odpowiedz
@Jurigag: Jak to wszystko się zmienia :D
Kiedyś zrobienie takiej gry zajmowała uj czasu przez kilkudziesięciu ludzi. Teraz jeden gościu, zrobi to w tyle samo, albo mniej (w rh). Co prawda level design, system walki, plot już wszystko ma. Ale nadal ^^
  • Odpowiedz
@Sarseth: wiesz wszelkie skrypty też ma :P bo w porównaniu do innych podobnych projektów po prostu tworzy reiplementacje, także wszelkie mody, o ile nie są oparte o ikarusa/lego będą też działały :P jedynie będzie musiał oczywiście poimplementować te wszelakie funkcje z tego języka skryptowego gothica
  • Odpowiedz