Aktywne Wpisy
zloty_wkret +12
Czy to jest zgodne z prawem pracy?
Pracuję od jakichś 6 miesięcy w międzynarodowym korpo jako zwykły, szary korpo-ludek. Jedną z zasad, która panuje u nas w pracy jest to, że każdy do każdego ma zwracać się po imieniu. Z racji tego, że nie mam w zwyczaju zwracać się do starszych ode mnie osób bezpośrednio na "ty", a także z racji że nie mam ochoty w ogóle się spoufalać i skracać dystans
Pracuję od jakichś 6 miesięcy w międzynarodowym korpo jako zwykły, szary korpo-ludek. Jedną z zasad, która panuje u nas w pracy jest to, że każdy do każdego ma zwracać się po imieniu. Z racji tego, że nie mam w zwyczaju zwracać się do starszych ode mnie osób bezpośrednio na "ty", a także z racji że nie mam ochoty w ogóle się spoufalać i skracać dystans
Asarhaddon +987
to że właśnie zachdnio europejskie lewicowe elity zdały sobie sprawę że żarty się skończyły i ich los jest przesądzony. kończy się populizm o wymuszonej tolerancji, normalizacja dewiacji i niekontrolowanej migracji.
teraz trzeba zacząć płacić składki na NATO i modernizować wojsko bo przypał. trzeba wybrać fachowców na ministrów obrony i przesunąć środki na wojsko kosztem socjalu dla lewackich pomysłów sprowadzania nielegalnych emigrantów i wspierania multikulti.
Trump im to bardzo szybko wytłumaczy, że etap bimbania lewicowej pseudodemokracji się skończył.
#4konserwy #neuropa #trump #amerykawybiera2016
@cerastes: Oj jak wy się zdziwicie, to aż mi przykro ( ͡° ʖ̯ ͡°)
kolejna jest Francja i następna wasza przegrana.
Brexit, Trump, AfD - powodem tego nie są kwestie kulturowe, tylko ekonomiczne. Zaniedbanie klasy średniej niższej, rzeczywistość kreowana bez ich udziału i na ich niekorzyść.
Clinton zdobyła prawdopodobnie większość głosów, ale Trump wygrał w tych kilku potrzebnych stanach - dotkniętych upadkiem przemysłu, stagnacją gospodarczą, masową ucieczką WYSOKIEJ JAKOŚCI miejsc pracy za granicę.
Komentarz usunięty przez autora