Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki!

Jako, że jestem zielonką to źle mi z tym, że zamierzam się tu trochę "sprzedać", ale czuje się usprawiedliwiony, bo już kiedyś zacząłem działać pod tagiem #tenisflesz z prywatnego konta, któremu później zrobiłem zabieg #usunkonto i dziś nie ma go już z nami. ʕʔ

TenisFlesz polegał na wrzucaniu codziennych ciekawostek z #tenis, czyli też #sport i choć wtedy cykl wykopowy szybko upadł to teraz wracam trochę lepiej przygotowany. (òóˇ)

Jeśli ktoś interesuje się tenisem to chciałem zaprosić na moją stronę/bloga, gdzie codziennie rano postaram się umieścić podsumowanie poprzedniego tenisowego dnia. Wiadomości powinny być inne niż na wielu portalach, bo nie będę się skupiał na opisywaniu wyników z większych imprez, a bardziej na podzieleniu się informacjami z turniejów niższej rangi, tweetami, wypowiedziami i najlepszymi akcjami.

Jak najwięcej postaram się pokazać również tutaj na wykopie pod tagiem #tenisflesz, ale z uwagi na to, że pojawiają się na stronie też Tweety i filmiki to całość będzie dostępna tam, a tutaj jedynie informacje. Dodatkowo zapraszam do obserwowania twitter.com/TenisFlesz - publikuję i udostępniam godne uwagi tweety, gdyby ktoś chciałby być bardziej na bieżąco, a nie czekać na nowy tekst.

Podoba się - obserwujcie, nie podoba się - #czarnolisto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dzisiejszy tekst już jest, TenisFlesz #001, 30/10/2016

→ Iga Świątek w finale turnieju ITF w Sztokholmie! Szwedzka impreza jest seniorskim debiutem dla 15-letniej Polki, która niedawno poprowadziła naszą trzyosobową reprezentację do tryumfu w juniorskim Pucharze Federacji. Tenisistka Legii Warszawa otrzymała w półfinale walkower od Julie Gervais, w meczu o tytuł zmierzy się z Laura-Ioaną Andrei (WTA 682), która notowana była w 2013 roku na 280. pozycji.