Wpis z mikrobloga

#gamedev #unrealengine #grafikakomputerowa #grafika3d
Też wam się zaczeła wieszać scena przy ustawianiu kolizji za pomocą Convexa?! niby normalne opcje

Accurance 0.5
Max Hux Per vert 16

przedtem tak nie było w wcześniejszym realesie silnika ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Czemu za pomocą convexa a nie za pomocą Boxa?! Opdowiedź prosta mam mocną zoptymalizowana scena (ułożone dokładnie meshe a potem mergowane np 4 okna i lightmapy jako jeden objekt(tylko lightmapy bo UV nie zostaje na miejscu), tak samo ze scianami zamiast 32 scian 4 sciany z przesunięciem 0-1 na jednej lightmapie. I dlatego jak dam boxa w kolizji to się nie da wejść do sceny i trzeba przez Convexem.
Scena nie będzie miała rozwalanych scian ani ruchomych elementów więc z tąd taka duża optymalizacja( normalnie z 30-2min bake lighting/Hight/Production a po optymalizacji 3sec max). Można co prawda wszystko złączyć i ale właśnie coś przy ustalaniu kolizji przez convex jest nie tak :/
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach