Aktywne Wpisy

smuteczek2000s +42
Dziękuję serio.
Byliście wspaniałym gronem!
Będę tęsknić, ale życie się zmienia, nowy rok... stara ja, ale w sumie już chyba wystarczy.
#atencyjnysmuteczek
Byliście wspaniałym gronem!
Będę tęsknić, ale życie się zmienia, nowy rok... stara ja, ale w sumie już chyba wystarczy.
#atencyjnysmuteczek
źródło: temp_file7088298369503819281
Pobierz
strike_lucky +3
#zwiazki #logikarozowychpaskow
Różowa potrzebuję do zalogowania chat gpt moje dane do maila na już.
Problem w tym że to jedno z 3 podobnych haseł które używam od chyba 20 lat i wszędzie ich używam.
Zrobiła problem o to że tyle lat jesteśmy razem a mam problem z podaniem jej danych.
Mówię jej że to nie ma nic wspólnego z zaufaniem itp i zaczęła się kłótnia(w tym czasie by założyła 2 konta
Różowa potrzebuję do zalogowania chat gpt moje dane do maila na już.
Problem w tym że to jedno z 3 podobnych haseł które używam od chyba 20 lat i wszędzie ich używam.
Zrobiła problem o to że tyle lat jesteśmy razem a mam problem z podaniem jej danych.
Mówię jej że to nie ma nic wspólnego z zaufaniem itp i zaczęła się kłótnia(w tym czasie by założyła 2 konta
![Motorniczy dostał pięścią w twarz. Zareagował na p-----c na przystanku [VIDEO]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/c325b0049a6a4a8662cc75990f2c58c04ea0b97549587ac260933fe8eb9f8f8f,q80.jpg)




Też wam się zaczeła wieszać scena przy ustawianiu kolizji za pomocą Convexa?! niby normalne opcje
Accurance 0.5
Max Hux Per vert 16
przedtem tak nie było w wcześniejszym realesie silnika ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Czemu za pomocą convexa a nie za pomocą Boxa?! Opdowiedź prosta mam mocną zoptymalizowana scena (ułożone dokładnie meshe a potem mergowane np 4 okna i lightmapy jako jeden objekt(tylko lightmapy bo UV nie zostaje na miejscu), tak samo ze scianami zamiast 32 scian 4 sciany z przesunięciem 0-1 na jednej lightmapie. I dlatego jak dam boxa w kolizji to się nie da wejść do sceny i trzeba przez Convexem.
Scena nie będzie miała rozwalanych scian ani ruchomych elementów więc z tąd taka duża optymalizacja( normalnie z 30-2min bake lighting/Hight/Production a po optymalizacji 3sec max). Można co prawda wszystko złączyć i ale właśnie coś przy ustalaniu kolizji przez convex jest nie tak :/
Przez Convex dopasowuję doś dobrze do meshów no nic przeinstaluję bo na piechote to za dużo pieprzenia.
źródło: comment_0vpGUW55SU8Mnm57aOND4eZJf6bvPHTa.jpg
Pobierzźródło: comment_5BCzRO2zNMi2y3aWOEWQhC97MeE7U6ZP.jpg
Pobierz