Aktywne Wpisy

MonazoPL +39
Ruszamy z nowym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
źródło: millennium 900 zł
Pobierz
Je22 +173





Też wam się zaczeła wieszać scena przy ustawianiu kolizji za pomocą Convexa?! niby normalne opcje
Accurance 0.5
Max Hux Per vert 16
przedtem tak nie było w wcześniejszym realesie silnika ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Czemu za pomocą convexa a nie za pomocą Boxa?! Opdowiedź prosta mam mocną zoptymalizowana scena (ułożone dokładnie meshe a potem mergowane np 4 okna i lightmapy jako jeden objekt(tylko lightmapy bo UV nie zostaje na miejscu), tak samo ze scianami zamiast 32 scian 4 sciany z przesunięciem 0-1 na jednej lightmapie. I dlatego jak dam boxa w kolizji to się nie da wejść do sceny i trzeba przez Convexem.
Scena nie będzie miała rozwalanych scian ani ruchomych elementów więc z tąd taka duża optymalizacja( normalnie z 30-2min bake lighting/Hight/Production a po optymalizacji 3sec max). Można co prawda wszystko złączyć i ale właśnie coś przy ustalaniu kolizji przez convex jest nie tak :/
Przez Convex dopasowuję doś dobrze do meshów no nic przeinstaluję bo na piechote to za dużo pieprzenia.
źródło: comment_0vpGUW55SU8Mnm57aOND4eZJf6bvPHTa.jpg
Pobierzźródło: comment_5BCzRO2zNMi2y3aWOEWQhC97MeE7U6ZP.jpg
Pobierz