Wpis z mikrobloga

Historia mojego znajomego i jego problemów z firmą Netia.

OKRADLIŚCIE KLIENTA. BRAWO!

Właśnie przelałem na podany rachunek całą kwotę. Bardzo mi przykro, że przyszło mi z wami (daruje sobie pisanie z wielkiej litery gdyż szacunek to ostatnie co do was czuje ;)) współpracować.

Dwa lata temu, razem z moją dziewczyną, przeprowadzaliśmy się pod inny adres. Tym samym, chcieliśmy przenieść wasze usługi do nowego mieszkania. Już wtedy wiedziałem, że okres takiego przedsięwzięcia trwa w waszej firmie niebywale długo więc zabrałem się do tego odpowiednio wcześniej. Dostałem nawet sms’a potwierdzającego aktywowanie usług i z ucieszeniem czekałem na podłączenie internetu w wyznaczonym terminie.

Charakterystyka mojej pracy (jako, że pracuje “z domu”) opiera się o wysyłkę materiałów graficznych na serwery wielu firm więc starałem się ustalić terminy odbiorów ważniejszych zleceń po dacie podłączenia usług.

Nadeszła długo wyczekiwana data. Ponad 3 tygodnie trwało wasze milczenie wiec z własnej inicjatywy wykonałem telefon aby dowiedzieć się na jakim etapie są prace. Przeczuwałem, że nie najlepiej i miałem racje. Nie wywiązaliście się z umowy podłączenia internetu o czasie. Najbardziej rozczarował mnie fakt, że nawet mnie o tym nie poinformowaliście. Niestety było mi to wtedy wyjątkowo potrzebne więc w pośpiechu zadzwoniłem do firmy UPC, która na podłączenie usług potrzebowała jeden dzień od mojego pierwszego telefonu. Zbulwersowany waszym podejściem do klienta, spakowałem cały sprzęt (modem oraz player tv) i pojechałem do was zerwać umowę.

Wracając do tytułu. Po niecałych dwóch latach dostaje od firmy windykacyjnej pozew w tej sprawie z nakazem zapłaty na kwote 1142 zł + 300zł kosztów sądowych :) W kwocie 1142 zł zawiera się trzymiesięczny abonament, z którego zrezygnowałem przedwcześnie (ok. 300zl, co jest zrozumiałe), odsetki ok 130zl, a pozostała kwota jest chęcią wyłudzenia ode mnie pieniędzy za sprzęt, którego rzekomo nie oddałem. Wiem, że robicie to nie pierwszy raz - liczycie, że klient zgubił pokwitowanie. Niestety ja je zatrzymałem więc pozwolę sobie dołączyć do posta.

Gratulacje! Oszukaliście klienta i zarobiliście na nim ok. 700zł. Dotychczas straciliście natomiast łączną wartość dwóch 12 lub 24 miesięcznych abonamentów potencjalnych klientów do których dzwoniliście. Niestety byli to moi znajomi. Opisując im wcześniej własną historię stwierdzili, że wybiorą pozostałych dostawców internetu i telewizji. Możecie mieć pewność, że będę kontynuował czarny PR z mojej strony.

Macie ode mnie 700zl w bonusie. Kupcie sobie za to coś fajnego :)

Pa.
PiotrzFrosty - Historia mojego znajomego i jego problemów z firmą Netia.



OKRADLIŚC...

źródło: comment_IoiN07aKT0waAVqrs0fLj59R9z77cSir.jpg

Pobierz
  • 73
ja z dnia na dzien praktycznie przenioslem sie z jednego konca miasta na drugi (Krakow), niestety w nowej lokalizacji UPC nie dzialalo wiec nie moglem przeniesc usług, no to co mi zostaje? - netia i jakis lokalny provider

Dzwonie do netii, ze jestem zdecydowany, kiedy mozecie podlaczyc?
2-3tyg
długo, ale dobra, przesiedze jakos na aero2, niestety po 2-3 dniach nie dałem rady i zadzwonilem do lokalnego providera, kiedy mozecie podlaczyc - jutro
Gratulacje! Oszukaliście klienta i zarobiliście na nim ok. 700zł. Dotychczas straciliście natomiast łączną wartość dwóch 12 lub 24 miesięcznych abonamentów potencjalnych klientów do których dzwoniliście. Niestety byli to moi znajomi. Opisując im wcześniej własną historię stwierdzili, że wybiorą pozostałych dostawców internetu i telewizji. Możecie mieć pewność, że będę kontynuował czarny PR z mojej strony.

Macie ode mnie 700zl w bonusie. Kupcie sobie za to coś fajnego :)


@Piotr_z_Frosty: debil nie wniósł
Hej OP.
Daj screeny z tych przelanych kwot i żądanie zapłaty albo to się nie wydarzyło.

Ja przenosiłem usługi w tym roku i najmniejszego problemu nie miałem.
Co więcej!
Naliczono mi nadwyżkową opłatę na poprzedni adres, ponieważ wypowiedzenie złożyłem do Netia a poprzednią usługę miałem w InterNetia więc jakieś problemy z przepływem danych były.

Jak to rozwiązała Netia?
Sami do mnie zadzwonili i powiedzieli, że jest taki problem.
Przeprosili i powiedzieli, że
@Piotr_z_Frosty: Miałem podobnie z UPC, wydaje mi się że oni wszyscy mają takie praktyki. Dodatkowo UPC wymyśliło se prawie 2k wyimaginowanych kosztów, sprawa skończyła się w sądzie. Oczywiście wygrałem ale z pół roku musiałem się nimi zajmować :/
Cóż za niespodzianka, akurat też zmieniłem Netie na UPC. Zerwałem z nimi umowę, a teraz chcą ode mnie wyłudzić 200 zł. Kara jest za sprzęt, który niby nie oddałem, a wysłałem go do nich. Nie polecam ich oszuści i złodzieje.