Wpis z mikrobloga

#programowanie #programista15k #gamedev #ketchapp

Jak wygląda sytuacja z wysyłaniem gry do Ketchapp'a? Niezbędne jest założenie konta iTunes i zapłacenie 99$, czy jeżeli nie publikuje jej jeszcze w markecie, to można to zrobić bez płacenia tych 99$?

Druga sprawa, skoro iTunes, to musi to być wersja na iOS. Czy jeżeli projekt z Unity wyśle się właścicielowi maca, który nie ma bladego pojęcia o programowaniu, to wyrzucenie z tego instalki dla iOS jest na tyle banalne, że poradzi sobie z tym każdy, kto potrafi zalogować się na wykop, czy to więcej pracy i nie wystarczy być amebą?
Ile może kosztować zlecenie tego komuś?

I przy okazji, jeżeli ktoś wysyłał do nich już jakąś grę, może się podzielić doświadczeniami. Jeżeli może przychodzą wam do głowy inni wydawcy zajmujący się tego typu grami, podzielcie się pomysłami ( ͜͡ʖ ͡€)
  • 18
Czy jeżeli projekt z Unity wyśle się właścicielowi maca, który nie ma bladego pojęcia o programowaniu, to wyrzucenie z tego instalki dla iOS jest na tyle banalne, że poradzi sobie z tym każdy, kto potrafi zalogować się na wykop


@MarcinKubat: zdecydowanie nie
@draculeq: @wczoraj: @sathra: ja mam iMaca, ale nie zajmuje się programowaniem. Znów programista z którym to robimy ma Windowsa. Dlatego ta "programistyczne ameba" to właśnie ja.

W podlinkowanym tutorialu wygląda to klarownie i zdaje się prowadzić przez cały proces za rękę. Tylko boję się, że jeżeli projekt będzie stworzony na windowsie, to po odpaleniu go na macu coś może nie działać.

A co testów - obaj mamy androidy, więc
Kurczę, najgorsze jest to, że ani ja, ani on, nawet nie mamy iphonów do testów. Z jakim najstarszym oprogramowaniem jest sens teraz ewentualnie kupić, na potrzeby prototypowania?