Aktywne Wpisy
Sejmita +55
ewolucja_myszowatych +568
Leczenie zęba kanałowo kosztuje już 1700 zł (。◕‿‿◕。)
Jeśli jakaś rodzina zdecyduje się wyleczyć dziecku ząb to mogą wszyscy w tym miesiącu głodować albo nie zapłacić raty/czynszu wpędzając się w spiralę długu
#ciekawostki #polska #bekazpisu #nieruchomosci
Jeśli jakaś rodzina zdecyduje się wyleczyć dziecku ząb to mogą wszyscy w tym miesiącu głodować albo nie zapłacić raty/czynszu wpędzając się w spiralę długu
#ciekawostki #polska #bekazpisu #nieruchomosci
Jak wygląda sytuacja z wysyłaniem gry do Ketchapp'a? Niezbędne jest założenie konta iTunes i zapłacenie 99$, czy jeżeli nie publikuje jej jeszcze w markecie, to można to zrobić bez płacenia tych 99$?
Druga sprawa, skoro iTunes, to musi to być wersja na iOS. Czy jeżeli projekt z Unity wyśle się właścicielowi maca, który nie ma bladego pojęcia o programowaniu, to wyrzucenie z tego instalki dla iOS jest na tyle banalne, że poradzi sobie z tym każdy, kto potrafi zalogować się na wykop, czy to więcej pracy i nie wystarczy być amebą?
Ile może kosztować zlecenie tego komuś?
I przy okazji, jeżeli ktoś wysyłał do nich już jakąś grę, może się podzielić doświadczeniami. Jeżeli może przychodzą wam do głowy inni wydawcy zajmujący się tego typu grami, podzielcie się pomysłami ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
@MarcinKubat: zdecydowanie nie
?
@draculeq: Chciałbym żeby tak było... ja już miesiąc siedzę...
W podlinkowanym tutorialu wygląda to klarownie i zdaje się prowadzić przez cały proces za rękę. Tylko boję się, że jeżeli projekt będzie stworzony na windowsie, to po odpaleniu go na macu coś może nie działać.
A co testów - obaj mamy androidy, więc
@MarcinKubat: To nie ma znaczenia.
http://www.ketchappstudio.com/developer.php