Wpis z mikrobloga

Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 100k :D i łącznie z wersją na iOS ma ponad 124k pobrań ()

Pijcie ze mno kompot, teraz czekamy na kolejny próg - 500k :)

Dodatkowo kolega @RSGApps zlokalizował grę na 17 języków:
- polski
- niemiecki
- rosyjski
- francuski
- węgierski
- holenderski
- czeski
- turecki
- hiszpański
- włoski
- koreański
- ukraiński
- portugalski
- norweski
- angielski
- słowacki
- bułgarski

ʕʔ

Jesteście ciekawi jak wyglądają zyski z tej gry? Jeżeli ten wpis dostanie 500 plusów to jutro napiszę :P

Pozdrówki :*

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 169 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k ...

źródło: comment_J55GJ1EVd5m6hRJfEZIYWaReuEICJW0i.jpg

Pobierz
  • 158
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TadeuszSynZygmunta: tez chcialbym sie za to wziąć i wiem jak sobie poradzić, ale zastanawiam sie czy brnąć w unity, czy jakis prostszy framework np jsowy, jednak unity jest juz mega rozbudowany. Bo chodzi o to, ze programowac umiem, a nie chce robic nie wiadomo jakich gier, a proste, jak Twoje. Z drugiej strony wiem też , ze technologia nie ma takiego znaczenia byleby coś robić :P A Ty? W czym
  • Odpowiedz