Wpis z mikrobloga

Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 100k :D i łącznie z wersją na iOS ma ponad 124k pobrań ()

Pijcie ze mno kompot, teraz czekamy na kolejny próg - 500k :)

Dodatkowo kolega @RSGApps zlokalizował grę na 17 języków:
- polski
- niemiecki
- rosyjski
- francuski
- węgierski
- holenderski
- czeski
- turecki
- hiszpański
- włoski
- koreański
- ukraiński
- portugalski
- norweski
- angielski
- słowacki
- bułgarski

ʕʔ

Jesteście ciekawi jak wyglądają zyski z tej gry? Jeżeli ten wpis dostanie 500 plusów to jutro napiszę :P

Pozdrówki :*

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 169 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k ...

źródło: comment_J55GJ1EVd5m6hRJfEZIYWaReuEICJW0i.jpg

Pobierz
  • 158
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: polecam wprowadzenie możliwości wyłączenia reklam (banera dolnego) za 0.99$ :) zarobisz na iOsie z tego więcej niż z ludzi klikających w to. I jest jakiś błąd z tym +20% na 4h za oglądnięcie wideo reklamy - czasem ten odliczacz stoi w miejscu i jest więcej niż 4h.
  • Odpowiedz
@IcyHot: Pracowałem sam do premiery, potem nad grą zaczął pracować także rsg i tak razem przy tym dłubiemy, ja sam nie korzystam z żadnych programów do organizacji zadań, czasami z Google keep, komunikujemy się przez slacka.

@TytusBombaHD: Jest taka możliwość, kliknij na smoka :)
  • Odpowiedz
Gra od ponad miesiąca z przerwami jest jakoś promowana w Google play w polecanych, a jako że nie mamy za bardzo na to wpływu oprócz utrzymywania dobrej oceny gry to można powiedzieć że to po prostu szczęście :P


@TadeuszSynZygmunta co z pustego grę wystrugał! Kibicuję od początku - najwyraźniej upór i ciągła praca nad grami popłaca :) To co powyżej mnie właśnie ciekawiło, czy i jakie działania podejmowałeś do promocji gry. Z
  • Odpowiedz