Wpis z mikrobloga

Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 100k :D i łącznie z wersją na iOS ma ponad 124k pobrań ()

Pijcie ze mno kompot, teraz czekamy na kolejny próg - 500k :)

Dodatkowo kolega @RSGApps zlokalizował grę na 17 języków:
- polski
- niemiecki
- rosyjski
- francuski
- węgierski
- holenderski
- czeski
- turecki
- hiszpański
- włoski
- koreański
- ukraiński
- portugalski
- norweski
- angielski
- słowacki
- bułgarski

ʕʔ

Jesteście ciekawi jak wyglądają zyski z tej gry? Jeżeli ten wpis dostanie 500 plusów to jutro napiszę :P

Pozdrówki :*

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 169 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Elo ostatnio informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 50k ...

źródło: comment_J55GJ1EVd5m6hRJfEZIYWaReuEICJW0i.jpg

Pobierz
  • 158
@TadeuszSynZygmunta: mistrzu, gra jest tak wciągająca .... co prawda schemat gry już dość znany i stary, co nie zmienia faktu, że gra się super przyjemnie

ale pytanie takie, bo trochę średnio rozumiem: mam średni generator, jest napisane w oknie kupowania że maksymalne ciepło to 10mln, przy reaktorze jądrowym info, że produkuje ciepło 1.2mln, co za tym idzie średni generator powinien obsłużyć na luzie 4 reaktory, a mi przy jednym po paru
@wesoly_kostek: Maksymalne ciepło to jest tak jakby pojemność generatora czyli ile może w sobie pomieścić ciepła. Czyli np. Jak reaktor produkuje 1 ciepła a generator ma 4 maksymalnego ciepła to po 4 sekundach będzie pełny i wybuchnie. Dlatego ważniejszym parametrem jest efektywność czyli zdolność przekształcania ciepła na energię, generator powinien mieć większa efektywność niż suma produkcji ciepła elektrowni sąsiadujących z nim.
@TadeuszSynZygmunta: Wciągająca gra :)

Ale pytanko - gdzieś mi się straciło chyba możliwość uaktywnienia generatorów większych... Jakiś bug, czy coś źle robię?
I uważam, że nie powinno być opcji ręcznej sprzedaży energii. Niech coś jest kasy na start i trzeba postawić biuro, które będzie ją sprzedawać. Tak, abyśmy całą grę balansowali możliwość sprzedaży z produkcją, a nie ułatwiali sobie klikając przycisk sprzedaży. Produkcja zaś, głównie ze słonecznych i wiatrowych, powinna być
@TadeuszSynZygmunta:
Bug
-po restarcie ciągle widze możliwośc odblokowania dużego banku - był już wcześniej odblokowywany i mogę go budować, mogę go też co uruchomienie gry 'wybadać' na nowo
-nie mogę odblokować czegos na co mnie stac - reaktor ufo manager(mam 100x wiecej kasy) - a to przez to że reaktor ufo nie jest w ogóle widoczny (jest wymagany żeby odblokować reaktor ufo manager) reaktor ufo nie był wcześniej odblokowywany
Wydałem 10
@TadeuszSynZygmunta:
wkurzyłem sie i ustawiłem date w telefonie na miesiąc do przodu, oczywiście po wejściu do gry naliczyło mi pierdylion wszystkiego za 30 dni nieobecnosci, ale w dalszym ciągu lipa
Po minucie coś się zawiesiło, telefon padł a po restarcie gra i kilka innych aplikacji się 'zbugowała' pojawia się info że ich nie odnaleziono na karcie SD i pytanie czy zainstalować je od nowa (nigdy wcześniej się to nie przytrafiało)
Po
@TadeuszSynZygmunta: Pozwolę sobie napisać tu słów kilka o grze REACTOR bo nie chce mi się klikać na telefonie w sklepie google.

Gra wydaje się ciekawa jako pomysł rozwijania czegoś. Zaglądasz, budujesz czekasz i znów budujesz. Jak nie chcesz czekać to oglądasz reklamę za którą autorowi pewnie wpadają eurocenty a jak jesteś krezusem z wypoku to płacisz dolara czy dwa. Fajna sprawa ALE (teraz będę wypisywać minusy które zauważyłem i chciałbym byś
@TadeuszSynZygmunta: Doszedłem chyba do końca w tydzień. Jeden reaktor łukowy produkuje tyle prądu że cała pozostała odblokowana mapa jest zajęta przez banki. Po ulepszeniu banków za jakies 1AC, dwa reaktory łukowe, 172AA/s sprzedaż, 200AA/s produkcja. Kolejny poziom banków 4,61AC... Akumulatorow nigdy nie używałem, zbędne na aktualnym poziomie.