Wpis z mikrobloga

Ankieta
#bitcoin

Kiedy sprzedajecie?

• Już sprzedałem ;_; 12.8% (10)
  • ok. 2 tygodnie przed halvingiem 1.3% (1)
  • ok. tydzień przed halvingiem 9.0% (7)
  • ok. dnia halvingu 7.7% (6)
  • Jak już jebnie xD 69.2% (54)

Oddanych głosów: 78

• 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Kliko: ta ankieta jest błędna. Bo np nie ma odpowiedzi : nie sprzedaję w tym roku. Uważam że większość osób w ogóle nie będzie myślała o sprzedaży. Ja np w tym roku tylko dokupuję. I absolutnie nie sprzedaję więc żadna odpowiedź nie jest dla mnie adekwatna.
  • Odpowiedz
Cały czas mnie zastanwia jedno - skoro wszyscy przewidujecie jebni*cie przed/w czasie halvingu to stawiałbym że tak się nie stanie. Wydaje mi się że halving trochę podkręci atmosferę a jak już kurs przebije 1200$ i grudzien 2013 dojdą media, masa świeżaków i prawdziwa korekta przydzie na 3-4k $ (Ale to moje gdybanie, nie znam się w sumie).
  • Odpowiedz
@pawlo74: Biorąc pod uwagę ten cały spam, te wszystkie wasze analizy, linie, trójkąty, srójkąty itd. nie sądziłem, że tyle osób nie ma zamiaru "brać udziału" w tej bańce. Osobiście kupiłem, jak było po 1050 pln, więc mi to naprawdę różnicy nie robi, czy kilku wykopków sprzeda czy nie.
  • Odpowiedz
@Kliko: to nie jest żadna bańka, mi to też różnicy nie robi bo kupiłem przed Tobą taniej a kreski i trójkąty to podstawa! Nie biorę udziału w tej ankiecie, nie ma najważniejszej opcji! Ty studenciak obcykany we wszystkim nie wiesz tego, że jest niedobór na rynku i więcej okazji nie będzie? Nie wierzę.
  • Odpowiedz
@pawlo74:

to nie jest żadna bańka

Zobaczymy (ʘʘ)

Kiedy jest duży skok i zamiast korekty nadchodzi kolejny skok i kolejny, i kolejny, i kolejny... to to jest właśnie bańka. Przynajmniej według mnie.
  • Odpowiedz
Kiedy jest duży skok i zamiast korekty nadchodzi kolejny skok i kolejny, i kolejny, i kolejny... to to jest właśnie bańka.