Wpis z mikrobloga

#gamedev #programista15k #programowanie

Mirki, pytanie! W jakim programie najlepiej uczyć się modelowania, zakładając, że nie mają to być skomplikowane modele, tylko proste, z małą ilością punktów? Podstawy podstaw znam, sketchupa ogarniam. Coś możliwie prostego, ale nieco bardziej zaawansowanego, niż sketchup. I żeby modele z tego oprogramowania były kompatybilne z tym, co się obecnie używa...
( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 13
@Igoras: Maya wygląda interesująco, tylko licencja, a raczej jej koszty, są... również interesujące ( ͜͡ʖ ͡€)
Kiedyś znalazłem na YT materiał, na którym facet modelował fragment świata gry i narzędzie to fajnie sterowało tym modelem, tzn. przełączał coś i nagle wszystko było zrobione z kulek. Przełączał i wszystko było z klocków lego. Przełączał i budynek był szklany. Ruszał suwakami i w budynku zaokrąglały się rogi. Wszystko tam