Wpis z mikrobloga

Devlog nr 5!

Popracowałem i ulepszyłem trochę zadania otrzymywane od karczmarza. Całkiem podoba mi się to jak działają, choć jest ich póki co mało. Stworzyłem dwa typy - poszukiwania przedmiotu i transport paczki do konkretnego miasta.

Poza tym widząc apkę Instagrama (Instagramu?) zwróciły moją uwagę przyciski na dole i pomyślałem, że coś podobnego może fajnie wyglądać i u mnie. Stąd kolejne pytanie do was - która wersja przycisków menu najbardziej pasuje/podoba się? #ankieta

I na koniec - aktualna wersja jest całkiem grywalna (jeszcze trochę niezbalansowana), w poprzednim wpisie @RARvolt wspominał o becie, byłby ktoś chętny pograć i podzielić się wrażeniami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#programowanie #gamedev #unity3d #pockettrader
Wołam @FilipChG @MirekLurek
Optimum - Devlog nr 5!

Popracowałem i ulepszyłem trochę zadania otrzymywane od kar...

źródło: comment_TtQv0eFuUd92Ha071GqxzXSmFN2TbSbe.jpg

Pobierz

Która wersja przycisków menu najbardziej pasuje/podoba się?

  • Śliczne przyciski i rozpikselowane napisy, czyli nr 1 23.9% (21)
  • Piktogramy à la Instagram, czyli nr 2 46.6% (41)
  • Piktogramy black power/white pride, czyli nr 3 29.5% (26)

Oddanych głosów: 88

  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Optimum: Zdecydowanie nr 2. Czytelne, proste, w miarę duże, ładne i po kilku minutach gry staną się intuicyjne.

Nr 1 też są spoko, ale są według mnie trochę zbyt prostokątne oraz ciasno ułożone jak na telefon i łatwo byłoby przez przypadek kliknąć w to co nie trzeba jeżeli ktoś ma duże palce, a mały ekran. No i w sumie napisy w nich są przydatne tylko przez kilka pierwszych minut gry,
  • Odpowiedz
stworzyć coś w rodzaju dziennika


@FilipChG: Pomysł dobry, na pewno przemyślę i zrobię jakieś próby jak by to miało wyglądać.

Gdzie umieściłeś okienko z aktywnymi
  • Odpowiedz