Ktoś wie może, jak do tego kodu dodać key listenera? Nie ogarniam javy za bardzo albo w ogóle i się zastanawiam jak zrobić, żeby kiedy okienko z buttonami było na wierzchu to cały mechanizm reagował na klawiature. http://pastebin.com/8zu3wtHW #pytanie #java #swing #naukaprogramowania
@RaVo: 1. Gra nie powinna dziedziczyć po JFrame. Gra powinna korzystać z JFrame, a nie być JFrame. Jak to mówią favor composition over inheritance. 2. To samo tyczy się KeyListenera. To nie Gra powinna implementować ten interfejs.
Jak powiedział, tak zrobił. Tusk, to najwybitniejszy polityk tysiąclecia. Nie zapraszam do dyskusji. 90 procent wykopu w pełni się z tym zgadza (ง͠°͟ل͜͡°)ง Niech żyja silna, wielka i bezpieczna polska! (╭☞σ͜ʖσ)╭☞
http://pastebin.com/8zu3wtHW
#pytanie #java #swing #naukaprogramowania
W konstruktorze Gra() dodaj:
this.addKeyListener(this);1. Gra nie powinna dziedziczyć po JFrame. Gra powinna korzystać z JFrame, a nie być JFrame.
Jak to mówią favor composition over inheritance.
2. To samo tyczy się KeyListenera. To nie Gra powinna implementować ten interfejs.
Co to znaczy "nie działa"?
this.addKeyListener(this);
I ładnie wyrzuca na konsole np. "UPUPUP" a potem exception z keyReleased()
A tak w ogóle to cały kod swingowy powinien działać w EDT. Google it.