Wpis z mikrobloga

Moja opinia o automater.pl

Średnio co 2 tygodnie występuje jakiś problem przez który są albo duże opóźnienia albo kody nie są dostarczane w ogóle i trzeba to robić ręcznie - co stanowi duży problem przy kilkudziesięciu transakcjach dziennie. (W momencie kiedy to piszę, strona www.automater.pl w ogóle nie działa a telefon do @Automater jest wyłączony)

Automater zawsze zwala winę na opóźnienia w payU ale wprowadzona przez nich opcja parsowania konta mająca na celu uniezależnienie się od szwankującego czasami API Allegro wcale nie pomogła.

Jeżeli sprzedajesz na allegro i zastanawiasz się nad korzystaniem z automatera to odradzam. W dniach kiedy automater ma problemy, klienci nie są zadowoleni, wystawiają negatywy i trzeba usuwać aukcje.

Dodaję tag #programowanie bo może ktoś się skusi o stworzenie porządnej konkurencji której aktualnie na rynku brak.

#automater #allegro
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Xazeer: Potwerdzam, miałem dwa dni temu wrócić do Alexa automat ale powiedziałem sobie, że dam im jeszcze szanse. To dałem...awaria cały dzień, zero kontaktu, żadnej informacji z ich strony.
  • Odpowiedz
@Xazeer: @pitu120: Z powodu awarii w serwerowni, system Automater nie był dostępny w godzinach 12:00 - 15:00. Czas reakcji techników był dłuższy ze względu na okres świąteczny. Jest to pierwsza awaria która spowodowała, że strona internetowa nie była dostępna.

Nawiązując do problemów związanych z księgowaniem wpłat PayU: problem nie jest zależny od nas, występuje we wszystkich programach do automatycznej wysyłki kodów, które współpracują z Allegro. Opcja ręcznego parsowania konta księguje ok. 60% wpłat (ze względów bezpieczeństwa niektóre wpłaty nie są księgowane), co naszym zdaniem jest bardzo dobrym wynikiem, gdy inne programy w ogóle nie działają.

Warto wspomnieć, że inne kanały sprzedaży - sklep internetowy i eBay -
  • Odpowiedz
@Automater @pitu120:
Znowu jest jakaś awaria, klient kupił 1,5h temu i pisze mi na gg:

"Witam z tej strony Allegrowicz "xxxxxx" zamowilem "xxxxxxx" ze wzgledu na opis waszej aukcji kupilem tzn. "27/7 5 minut" ale dalej nie ma czy nie doszedl meil?"

Dbam o dobrą reputację wśród klientów więc wchodzę żeby zdezaktywować jego transakcję abym mógł wysłać towar ręcznie ale system
  • Odpowiedz
@Xazeer: No to jest najgorsze. Pada automat i nie wiadomo co robić. Wyślesz ręcznie, automat później wyśle drugi raz i jesteś w plecy. Wiadomo jacy ludzie są i jak dostaną drugi towar to wykorzystają. Nie mówię o zaufaniu ludzi, chcesz otrzymać coś w kilka minut otrzymujesz po kilku godzinach.

Tak samo ten średni czas wysyłki kodu prezentowany dumnie na stronie głównej, z tego co pamiętam 44 sekundy. Dziwne bo u
  • Odpowiedz
Kolejna awaria ;( po prostu brak słów średnio 1-2 razy na tydzień. Brak rejestrowania nowych transakcji. Wcześniej były opóźnienia w księgowaniu płatności PAYU i firma automater obwiniała firmę allegro że to ich wina a nagle informują że unowocześnili system i teraz księgowanie będzie szybsze. Ktoś tutaj kłamie i zwala winę na innych nie dopatrując się swojej nieudolności i problemów który występują notorycznie w odstępie kilku dni. Nikomu nie musimy tłumaczyć że przekłada
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@swarvarog
Korzystałem jeszcze przez kilka miesięcy po napisaniu tego posta. Cały czas były jakieś awarie. Potem przestałem sprzedawać na allegro i nie wiem co aktualnie może być lepszą alternatywą
  • Odpowiedz