Wpis z mikrobloga

@anonim1133: Umiem stworzyć kod do kalkulatora ale chciałbym się nauczyć jak stworzyć coś co wymaga ingerencji myszki, wyświetla obraz a nie tylko "Podaj pierwszą liczbę/podaj drugą liczbę".
Jakieś dobre poradniki/strony do tego?
@STmK: Wybierz najpierw dziedzinę w jaką chcesz iść (web? mobilne? niskopoziomówka? for fun?) i co chcesz tam robić (jak webówka to front-end czy back-end ?, jak mobilne, to android, ios, wp?). Potem zbadaj jakie są tam dostępne technologie i wtedy wybierz. Ale dla mechatronika to pewnie najlepiej C, C++, Python.
@STmK: kolega @panodzupy dobrze mówi, tematów są miliony. Jeśli brak Ci fundamentalnej umiejętności szukania zamiast zadawania pytań to i tak daleko nie zajedziesz.

Z tych 3 co podałeś zdecydowanie C++, JS wg. mnie jest bardzo nieładnym językiem na początek, a PHP nie wiele lepszy. Pomyśl jeszcze nad C#/Java/Python, te 4 to prawie to samo w innej okładce. Osobiście bym polecał:
C -> C++ -> Java+C# -> Python -> Ruby. Jak ogarniesz
@kowalzki:

mechatronik

webdev


No #!$%@? genialne! ( ͡° ͜ʖ ͡°) Naucz się kolego czytać, przyda się.

Nalezy zaczac od tegoco kolega chce robic.


Też tak uważam :) C++ to trudny język, ale bardzo wynagradza to później. Jeśli kolega woli skupić się na prostym pisaniu aplikacji okienkowych to polecam C#/Java, bo C++ tu słabo na razie się pokazuje. Python do prostych małych skryptów, ale ogromnych rzeczy w tym