Mniejsza już o samą grafikę. Pełno teraz badziewia, które są kopią wcześniejszych kopii pod każdym innym względem
@Durb: zawsze z branżą gier tak było. Problemem bardziej jest to, ze są teraz szeroko dostępne narzędzia, o których ostatnio wspominał @archonik i dużo amatorów się bierze za tę zabawę ( ͡°͜ʖ͡°)
@jedzbudynie: Akurat jestem daleki od stereotypowego #pcmasterrace wkladajacego co rok tysiące w upgrade peceta. Wiem, że nierzadko taki styl graficzny pasuje do reszty a jednocześnie pozwala poświęcić więcej skupienia pracy na np fabułę w przygodowkach czy samą mechanikę gry. I wiadomo, że retro to domena małych studio które nie mają dużego budżetu. Ale coraz częściej prosta szata graficzna jest pójściem na łatwiznę i inne elementy gry nie są
@Niedowiarek: Serio? kocham gry retro i tzw. "pikselowki" ale nie widzę zęby ktokolwiek robił takie jak te w 2014r. Moje ulubione to Hotline Miami (dodałem obrazek) i Undertale.Obie maja zajebista szatę graficzna która po prostu generuje ich własny, oryginalny styl. Nie znoszę bezmózgow którzy graja w gry dla grafiki tylko i wyłącznie...
@Niedowiarek: low quality bait, wielkie firmy robią taką grafike że spokojnie wystarczy do zaspokojenia potrzeb gracza takiego jak Ty, indie robią pixelarty bo są prostsze a wyglądają równie dobrze jak na niszowe produkcje. Nie każdy programista jest również grafikiem a niekiedy musi ogarniać te dwie rzeczy na raz
@ZagLos: @Wextor: obaj nie zrozumieliście przesłania tego obrazka - problemem nie jest pixel art sam w sobie tylko panująca od pewnego czasu moda na robienie grafiki coraz niższej jakości bo tak jest rzekomo bardziej "retro" i "artystycznie". Nie zawsze da się to wytłumaczyć niskim budżetem, często jest to świadoma decyzja autora jak np. w przypadku nowego Binding of Isaac.
Nie mam nic przeciwko grafice w Hotline Miami, ale
#gamedev #pixelart #takaprawda #boldupy
źródło: comment_mOg5pE2BJaUTr0fp7QS4BSamqKE5eCOw.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Durb: zawsze z branżą gier tak było. Problemem bardziej jest to, ze są teraz szeroko dostępne narzędzia, o których ostatnio wspominał @archonik i dużo amatorów się bierze za tę zabawę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_meMafJw82dnmc69kTEpnLRxn0W2FBNuV.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
I wiadomo, że retro to domena małych studio które nie mają dużego budżetu. Ale coraz częściej prosta szata graficzna jest pójściem na łatwiznę i inne elementy gry nie są
źródło: comment_l2rWt1yyVFMcwjIbISJ18kRvX8De6F1C.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_X2bIAaphpIOr9nIrABSX3lmw9dKXfOvI.jpg
PobierzNie mam nic przeciwko grafice w Hotline Miami, ale
źródło: comment_FL9aYJkjdVBW2L5M46Zh0ZZFD08lz7nU.jpg
PobierzPo drugie, teraz jest multum różnorakich gier i jeśli ktoś naprawdę nie może znaleźć czegoś dla siebie, to gratuluję wybredności.